• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8
رییس گروه ورزش قهرمانی فارس:

سال ۱۴۰۰ سال اقتدار ورزش فارس در حوزه قهرمانی است

  • کد خبر : 23996
  • 19 شهریور 1400 - 20:02
سال ۱۴۰۰ سال اقتدار ورزش فارس در حوزه قهرمانی است
نصیر پیرانی گفت: بی شک سال 1400 سال اقتدار ورزش فارس به ویژه در حوزه قهرمانی است

نصیر پیرانی رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: با نگاه به هرم توسعه ورزش قله این هرم ورزش قهرمانی است .

وی ادامه داد:  ورزش قهرمانی  استان فارس با اختلاف بیشترین نقش را در عزت ،اقتدار وهویت ایرانی اسلامی کشورمان در مجامع بین المللی را در ماه های گذشته داشته است .

پیرانی بیان داشت : کسب چهار سهمیه از المپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن توسط ۳ ورزشکار و ۱ مربی از استان فارس و کسب پنج سهمیه از پاراالمپیک توکیو ۲۰۲۰  توسط ورزشکاران استان فارس در طول ادوار گذشته در تاریخ ورزش این استان بی نظیر بود.

وی یاد آور شد: اوج این عزت با صید طلای المپیک توکیو  توسط قهرمان ارزنده استان فارس و کشورمان محمدرضا گرایی در رشته کشتی فرنگی وزن ۶۷ کیلو شروع شد که دل مردم عزیز کشورمان واستان فارس را شاد کردند و خوشحالی را نصیب مردم کردند.

رییس گروه ورزش قهرمانی با اشاره به کشتی های زیبای کاپیتان تیم ملی گفت: شاه کار محمدعلی گرایی شاهین پرنده کشتی جهان  که با آن فن زیبای سنجاب پرنده نشان داد که تلاش و ممارست در ثانیه های آخر هم میتواند باعث موفقیت گردد، وبه امید موفقیتهای آینده نشست .

او افزود:محمدحسن زاده دیگر المپین شیرازی عازم به توکیو بازیهای خوبی در تیم ملی بسکتبال از خود به نمایش گذاشتند .

پیرانی نتایج پارالمپیک توکیو را درخشان خواند گفت : در پارالمپیک توکیو  کسب مدال طلای مهدی اولاد در دوومیدانی ماده پرتاب وزنه چراغ مدال آوری استان فارس در پاراالمپیک را روشن کردند، در ادامه کسب مدال نقره پرتاب دیسک توسط آقای اولاد و نشانه رفتن تیر طلایی خانم ساره جوانمردی در تپانچه ده متر و رکورد شکنی در پاراالمپیک  و کسب مدال طلا همگان پذیرفتند که سال سال اقتدار ورزش فارس در میادین بین االمللی و کسب اقتدار و عزت ورزش کشورمان مرهون زحمات قهرمانان این استان است .

این مقام مسئول ادامه داد: در این مسابقات  سیدعلی اصغر جوانمردی پرتاب گر وزنه اعزامی از استان فارس تنها با یک سانتی متر اختلاف دستش از مدال پاراالمپیک کوتاه ماند تا با استعدادی که دارد نظارگر موفقیتهای ایشان در میادین بین االمللی آینده باشیم ، به مجتبی کمالی بازیکن بسکتبال با ویلچر و سمیرا ارم دیگر ورزشکار استان فارسی اعزامی به این مسابقات خسته نباشید میگوییم .

رییس گروه ورزش قهرمانی فارس این موفقیت ها را حاصل تلاش و زحمات مدیران ورزش استان قهرمان پرور فارس ،هیاتهای ورزشی ، مربیان ،داوران و جامعه  هم دل ورزش استان برشمرد و خاطرنشان نشان کرد: قطعا  با برنامه ریزی و راهبری گروه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان  استان فارس ،در رویدادهای بین االمللی آینده بازی های آسیایی ۲۰۲۲ چین ، المپیک ۲۰۲۴ منتظر خبرهای خوش از ورزش فارس خواهیم بود تا پرچم سه رنگ کشورمان به اهتزاز درآید .

پیرانی قهرمانی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در لیگ یک کشور و صعود به لیگ برتر  بعد از هشت سال دوری ، قهرمانی تیم آقایان  شهید شاملی کازرون در لیگ برتر نایب قهرمانی بانوان شهید شاملی در لیگ برتر ، قهرمانی امیر رضا ده بزرگی در کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقام سوم محمد حسین آذر را از موفقیت‌های ورزش فارس خواند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=23996

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.