• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

اخبار پلیس فارس- ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۰

  • کد خبر : 23924
  • 16 شهریور 1400 - 21:54
اخبار پلیس فارس- ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۰

انتصاب فرمانده انتظامی شهرستان “رستم“ با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان، مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان رستم برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این مراسم که سردار ” یوسف ملک زاده” جانشین فرمانده انتظامی استان فارس و جمعی از مسئولان شهرستان رستم حضور داشتند، طی حکمی که توسط سرهنگ “مصطفی […]

انتصاب فرمانده انتظامی شهرستان “رستم

با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان، مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان رستم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این مراسم که سردار ” یوسف ملک زاده” جانشین فرمانده انتظامی استان فارس و جمعی از مسئولان شهرستان رستم حضور داشتند، طی حکمی که توسط سرهنگ “مصطفی عباسی” رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس قرائت شد، سرهنگ ” محمد جواد اسلامی مهر” به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان رستم معرفی و منصوب شد.

در این مراسم، از تلاش های خستگی ناپذیر سرهنگ “قربانعلی روستا” در مدت زمان تصدی گری مسئولیت فرماندهی انتظامی شهرستان رستم تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

شایان ذکر است، سرهنگ اسلامی مهر پیش از این، به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان “گراش” مشغول به خدمت بود.

دیدار جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با خانواده شهید “قربانی

جانشین فرمانده انتظامی استان با خانواده شهید “عبدالرسول قربانی” در شهرستان “رستم” دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “یوسف ملک زاده” در سفر به شهرستان رستم ضمن حضور در منزل سرهنگ شهید “عبدالرسول قربانی”، با خانواده این شهید گرانقدر دیدار کرد.

در این دیدار جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با اهدا لوح تقدیر، از خانواده گرانقدر این شهید والامقام ناجا تقدیر و قدردانی به عمل آورد.

همچنین سردار ملک زاده و هیأت همراه، با حضور در منزل همکار بازنشسته ” عنایت الله دشتی پور” در شهرستان رستم، با اهدا لوح تقدیر از زحمات و تلاش های وی در طول دوران خدمت تجلیل و قدردانی کرد.

موسسات حفاظتی و مراقبتی از راهبردهای مهم پلیس پیشگیری در ارتقاء امنیت عمومی

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان با اشاره به نقش موسسات حفاظتی و مراقبتی در بالا بردن احساس امنیت در جامعه، گفت: موسسات حفاظتی و مراقبتی از راهبردهای مهم پلیس پیشگیری در ارتقاء امنیت است.

سرهنگ “افشین سبزواری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی تحت نظارت و کنترل پلیس پیشگیری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و در راستای تقویت امنیت عمومی و پیشگیری از وقوع جرایم، جلب مشارکت مردمی در برقراری امنیت عمومی، بهره گیری از ظرفیت بخش غیردولتی و تسهیل و تسریع در ارائه خدمات انتظامی ، حفاظتی و مراقبتی به مردم انجام وظیفه می کنند.

وی با بیان اینکه این موسسات با مجوز، کنترل و نظارت پلیس پیشگیری نیروی انتظامی فعالیت های خود را انجام می دهند، افزود: نوع خدمات ارائه شده توسط این موسسات، بستگی به سطح رتبه ای دارد که توسط پلیس پیشگیری احراز و به آنان اعطاء می گردد.

سرهنگ سبزواری شناسایی ، جذب و به کارگیری پلیس یاران (نگهبانان)، معاضدت قضایی از پلیس یاران و پاسخگویی و پرداخت خسارات وارده ناشی از قصور و تخلفات پلیس یاران به کارفرما را از تکالیف و وظایف موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی عنوان کرد.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: برابر ماده ۳۸ آیین نامه اجرایی شرکت ها، موسسات ، وب گاه های اینترنتی و اشخاص حقیقی و حقوقی که بدون اخذ مجوز اقدام به فعالیت و ارائه خدمات حفاظتی و مراقبتی و سایر فعالیت های ذکر شده در آئین نامه می کنند، ممنوع بوده و نیروی انتظامی با تشکیل پرونده از طریق مراجع قضایی با آنان برخورد می کند .

وی در پایان افزایش فعالیت های موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی را باعث افزایش تحرک و جلب بیشتر مشارکت های مردمی در پیشگیری اجتماعی عنوان و اظهار داشت : احساس امنیت از نیازهای ضروری زندگی است و موسسات حفاظتی و مراقبتی در افزایش این احساس در بین مردم نقش بسزایی دارند.

کشف موتورسیکلت ۱۰ میلیاردی قاچاق و دستگیری سارق

فرمانده انتظامی”لارستان” از کشف یک دستگاه موتورسیکلت  ۱۰۰۰ccخارجی قاچاق به ارزش۱۰ میلیارد ریال و دستگیری سارق خبر داد.

سرهنگ “داود امجدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در پی وقوع سرقت یک دستگاه موتورسیکلت  cc۱۰۰۰ در یکی از محلات شهرستان لارستان، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند سارق را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی “لارستان” با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه خارجی قاچاق کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش وسیله نقلیه مکشوفه را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سرهنگ “امجدی” با اشاره به اینکه سارق حرفه‌ای پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، تصریح کرد: مبارزه با پدیده قاچاق از مهمترین اولویت‌های کار پلیس است و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در زمینه خرید و فروش و دپو کالاهای خارجی موضوع را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیدار رئیس بیمارستان فسا با فرمانده انتظامی شهرستان

رئیس بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) فسا با فرمانده انتظامی این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این دیدار دکتر “امیررضا خدامان” بیان کرد: پلیس از نهادهای اثرگذار است که می‌تواند ضمن انجام اقدامات سلبی در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونا، در حوزه فرهنگ‌سازی اجتماعی جهت رعایت پروتکل های بهداشتی نیز نقش ایفا کند.

وی افزود: بعضی از افراد بدون داشتن علائم، ناقل بیماری هستند که با دورهمی خانوادگی در تفرجگاهها احتمال انتقال ویروس به دیگران نیز وجود دارد که همکاری مجموعه انتظامی به منظور جلوگیری از شکل گیری تجمعات در این اماکن می تواند کمک شایانی در کاهش موارد ابتلا به بیماری کرونا باشد.

رئیس بیمارستان فسا ضمن تقدیر از همراهی مجموعه انتظامی شهرستان با کادر درمان از ابتدای شیوع این بیماری منحوس، همکاری بیشتر پلیس نظارت بر اماکن عمومی به منظور تذکر و اخذ تعهد از واحدهای صنفی با هدف رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در سطح شهر را خواستار شد.

در این نشست سرهنگ “محمدهاشم قسام” فرمانده انتظامی فسا با تبریک انتصاب به دکتر “امیررضا خدامان” به عنوان رئیس بیمارستان و  اظهار خداقوت به کارکنان حوزه سلامت، خاطر نشان کرد: مجموعه انتظامی این شهرستان ضمن اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا، آمادگی هرگونه همکاری با حافظان سلامت را بیش از پیش دارد.

پراید حامل کفش و البسه قاچاق بود

فرمانده انتظامی “جهرم” از کشف تعدادی کفش و البسه خارحی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “خسرو رزمجویی” در گفت‌‍وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی جهرم حین ایست و بازرسی مقطعی در محورهای مواصلاتی به یک خودرو پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۲۰۰ جفت کفش و ۱۲۰ثوب البسه خارجی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی “جهرم” با اشاره به دستگیری راننده و معرفی وی به مراجع قضائی، بیان کرد: کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند.

کشف ۱۴ کیلو حشیش در “شیراز”

فرمانده انتظامی “شیراز” از کشف ۱۴ کیلو حشیش و دستگیری ۲ متهم در یکی از محله‌های این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “فرج شجاعی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، افزود: مأموران کلانتری ۱۷ قدمگاه شهرستان شیراز با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند افرادی در یک منزل مسکونی اقدام به خرید و فروش مواد مخدر به صورت گسترده می‌کنند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل، ۱۴ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه در این خصوص ۲ متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ گزارش آن را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

دستگیری دختر موتورسوار در پوشش پسرانه با ۳۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان “شیراز” گفت: دختر موتورسوار با ۳۰ فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو و موتورسیکلت روانه زندان شد.

سرهنگ “فرج شجاعی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو در شیراز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری “۴۰ سلطان‌آباد” با بررسی‌های میدانی و افزایش گشت زنی‌های هدفمند در محدوده سرقت‌های انجام شده به راکب یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و با اقدامات فنی آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان “شیراز” عنوان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد راکب موتورسیکلت دختری ۲۸ ساله است که با پوشش پسرانه اقدام به سرقت محتویات و قطعات خودرو می‌کند.

سرهنگ “شجاعی” با اشاره به اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۳۰ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو و موتوسیکلت اعتراف کرد، گفت: در بازرسی از مخفیگاه این سارق حرفه‌ای تعدادی ضبط و باند، فلش، عینک، مدارک شناسایی، دریل، جعبه ابزار، دستگاه پوز و ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

این مقام انتظام با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

کشف میلیاردی کالای قاچاق در “فیروزآباد”

فرمانده انتظامی شهرستان “فیروزآباد” از کشف انواع پارچه قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ “مهدی جوکار” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، ماموران انتظامی شهرستان “فیروزآباد” هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به ۲ دستگاه سواری مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها، ۹۱ طاقه انواع پارچه خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی و گمرکی را کشف و رانندگان را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان “فیروزآباد” با بیان اینکه ارزش پارچه های قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ “جوکار” تصریح کرد: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا به منظور تامین سلامت و امنیت شهروندان با قانون‌شکنان برخورد خواهد کرد.

دستگیری عامل کلاهبردار در سایت دیوار

 فرمانده انتظامی شهرستان “اقلید” با بیان اینکه نباید به تبلیغات دروغین برخی از سایت‌ها اعتماد کرد، از دستگیری عامل کلاهبردار در سایت دیوار خبر داد.

سرهنگ “مراد صارمی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وصول یک فقره پرونده قضائی از قیروکارزین مبنی بر کلاهبرداری در سایت دیوار، مراتب در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان اقلید قرار گرفت.

وی ادامه داد: طی بررسی به عمل آمده مشخص شد شاکی از طریق سایت دیوار اقدام به خرید کالای خانگی با پرداخت ۱۳ میلیون ریال کرده ولی هیچ اقلامی دریافت نکرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه متهم را در یکی از محله‌های اقلید شناسایی و متهم را دستگیر کردند. سرهنگ “صارمی” با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه و در برابر شواهد و مستندات پلیس به جرم خود اقرار کرد، به شهروندان توصیه کرد با توجه به اینکه کالاهای تبلیغ شده برای فروش در سایت‌های مجازی

ممکن است ماهیت واقعی نداشته باشد قبل از واریز هرگونه وجهی کالا را رویت و در صورت هرگونه موراد مشکوک موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

توقیف موتورسیکلت قاچاق در”زرین دشت

 فرمانده انتظامی “زرین دشت” از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت ۴۵۰ سی سی قاچاق به ارزش ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “حمیدرضا صالحی‌فرد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان زرین دشت با اقدامات فنی و تخصصی از نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در یک منزل مسکونی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار کرد: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در بازرسی از آن مکان، یک دستگاه موتورسیکلت کراس ۴۵۰ سی سی قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان “زرین دشت” با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت‌ مکشوفه را ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

۲۶ دستگاه ماینر قاچاق در کازرون خاموش شد

فرمانده انتظامی “کازرون” از کشف ۲۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در بازرسی از یک منزل مسکونی خبر داد.

سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: پس از دریافت خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یک منزل مسکونی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی‌ با مقام قضائی به همراه نماینده اداره برق به محل مذکور اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۲۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی “کازرون” با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش دستگاه‌های مکشوفه را ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ “زراعتیان” خاطر نشان کرد: فعالیت غیرمجاز تولید کننده ارز دیجیتال علاوه بر مضرات اقتصادی باعت اخلال در شبکه برق رسانی می شود؛ لذا شهروندان هرگونه اخباری در این زمینه را بلافصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

گوسفندهای قاچاق به مرز نرسیدند

فرمانده انتظامی شهرستان “سروستان” از کشف ۱۷۳ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در بازرسی از ۲ دستگاه کامیون خبر داد.

سرهنگ “عبدالرسول مجتهدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران یگان امداد سروستان حین گشت زنی در محور “شیراز-داراب” به دو دستگاه کامیون که حامل دام بود مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بررسی اولیه مشخص شد که هر دو کامیون حامل ۱۷۳ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز حمل است که رانندگان قصد انتقال آنها را به مرز و خروج از کشور دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان “سروستان” با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش دام‌های قاچاق ۳ میلیارد ریال برآورد شده، عنوان داشت: رانندگان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

پلیس بازوی اجرایی دستگاه قضا است

دادستان شهرستان بوانات با تقدیر از عملکرد پلیس در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، گفت: پلیس به عنوان بازوی اجرایی دستگاه قضایی، امنیت رضایت بخشی را در جامعه ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، آقای “علی کامیابی نیا” در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان بوانات با اشاره به همه گیر شدن ویروس کرونا و تبعات بهداشتی و اجتماعی آن، اظهار داشت: نیروی انتظامی در سطح شهرستان در راستای تمهیدات ستاد مقابله با بحران و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکنون به بهترین نحو به وظیفه خود عمل کرده و مردم هم قدردان سبزپوشان عرصه امنیت هستند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی و دستگاه قضائی تعامل خوب، سازنده و پویایی با یکدیگر دارند، افزود: پلیس به عنوان بازوی اجرایی دستگاه قضائی، امنیت رضایت بخشی را در سطح جامعه ایجاد کرده است.

در ادامه سرهنگ “ابوالحسن مزارعی” فرمانده انتظامی بوانات ضمن تقدیر از دستگاه قضا با بیان اینکه تعامل و همکاری بین این دو مجموعه گامی موثر در تحقق امنیت پایدار است، افزود: این امر باعث رضایت و آرامش مردم از عملکرد این دو نهاد می‌شود.

کشف خودرو سرقتی و دستگیری سارق در“سپیدان

فرمانده انتظامی شهرستان “سپیدان” از کشف پراید مسروقه و دستگیری سارق توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “احمد فداکار” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر عبور یک سواری پراید مسروقه در محور “شیراز-سپیدان” بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با اجرای طرح مهار و تقویت گشت‌های انتظامی، ماموران پاسگاه “همایجان” خودرو پراید مسروقه را شناساییی و موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان با بیان اینکه راننده سارق دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، به شهروندان توصیه کرد وسایط نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی ضد سرقت مجهز کنند تا سارقان نتوانند به اهداف خود دست یابند.

کشف ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق در “مرودشت”

فرمانده انتظامی “مرودشت” از کشف ۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان  خبر داد .

سرهنگ “فرشید زینلی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر بیان کرد: پس از اطلاع ماموران پاسگاه انتظامی “تخت جمشید” در خصوص نگهداری تعدادی ماینر در یک گاوداری واقع در یکی از روستاهای شهرستان مرودشت، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پس از شناسایی محل مورد نظر و کسب مجوز قضائی به آن مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی “مرودشت” با بیان اینکه در بازرسی از آن مکان ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق به همراه پاور و متعلقات مربوطه کشف شد، گفت: طبق نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه یک میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ “زینلی” خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

محموله سیگار قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان “آباده” از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف ۱۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “سیدابوالفضل مسعودی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر “آباده” در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی “شیراز-اصفهان” به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی که به طرز ماهرانه ای در قسمت باک دوبل (باک اضافه )جاسازی شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با اشاره به اینکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=23924

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.