• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6

پیگیری ادامه احداث شبکه فاضلاب و همچنین احداث تصفیه خانه فاضلاب جدید در صدرا

  • کد خبر : 23882
  • 16 شهریور 1400 - 15:30
پیگیری ادامه احداث شبکه فاضلاب و همچنین احداث تصفیه خانه فاضلاب جدید در صدرا
در جلسه ای که با حضور اعضای شورای شهر صدرا با مدیر عامل و نیز جمعی از معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب شیراز در تالار زنده یاد نمازی برگزار شد پیگیری ادامه احداث شبکه فاضلاب و همچنین احداث تصفیه خانه فاضلاب جدید در صدرا مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان شیراز به ادامه اجرای پروژه های آب و فاضلاب برای شهر صدرا و مردم این شهر اشاره کرد.
وی گفت: رشد و گسترش شهرصدرا و عدم تکمیل زیرساختها باعث بروز مشکلات عدیده ای برای مردم صدرا و همچنین دستگاه های متولی مربوطه مثل شرکت آب و فاضلاب شیراز شد که شرکت پس از تحویل این شهر تمام توان خود را برای ایجاد و توسعه زیرساخت ها در بخش آب و فاضلاب بکار گرفت و با اقدامات اساسی و پربازده تامین و توزیع آب پایدار از چاه ها و خط دوم آب رسانی و همچنین با احداث تصفیه خانه شرق و صدرا و نیز ارتقاء کمی و کیفی تصفیه خانه قدیمی صدرا گام های موثری جهت رفاه و آسایش مردم خوب این شهر برداشت.
بهمن بهروزی به کیفیت احداث تصفیه خانه فاضلاب شرق صدرا اشاره کرد و اذعان داشت:تصفیه خانه صدرا یکی از تصفیه خانه های فاضلاب به روز درکشور و پساب با کیفیتی دارد که قابل استفاده در فضای سبز و صنعت می باشد.
وی افزود: مدول دوم این تصفیه خانه در شرف مناقصه و اجرا می باشد.
بهروزی به اختلاف فاحش هزینه انشعاب فاضلاب اشاره و تصریح کرد: هزینه هر انشعاب فاضلاب برای شرکت آبفا شیراز بیش از ۴برابر مبلغی است که از مشترک دریافت میشود.
این مقام مسئول افزود: درصورت تامین اعتبار درقالب اعتبارات عمرانی میتوان در روند اجرا سرعت بیشتری ایجاد کرد..
بهروزی افزود: شرکت آب و فاضلاب شیراز برای فاضلاب شیراز و صدرا ردیف بودجه مشخص تعریف و اخذ کرده است که اگر دولت حمایت و تزریق اعتبار کند ۶ مدول پیش بینی شده تصفیه خانه فاضلاب شرق صدرا به مرور احداث خواهد شد و تا حدود ۵۲۰ هزار نفر را تحت پوشش خدمات خود قرار خواهد داد.
مدیر عامل آبفا شیراز در بخشی دیگر از سخنان خود گفت پروژه های زیر بنایی خوبی باهمکاری شرکت عمران صدرا شروع شده از جمله احداث مخزن: ٢۰ هزار متر مکعب احداث خطوط انتقال فاضلاب وایجا د تصفیه خانه لوکال واجرای مدول اول تصفیه خانه غرب صدرا میتوان اشاره کرد وهمچنین اجرای رینگ آبرسانی شهرصدرا از محل اعتبار ات تنش آبی وخشکسالی در دستور کار قرار داده ایم و ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار اجرای این خط مصوب شده ودرصورت تخصیص عملیات اجرایی شروع میشود‌.
بهروزی گفت : آب از خط دوم آبرسانی با دبی ۲۰۰ لیتر بر ثانیه به صورت پایدار برای صدرا ایجاد شده که مشکل آب صدرا را مرتفع کرده است .
وی در ادامه صحبت های خود به تعامل نزدیک با مسئولین برای اجرای پروژه های زیر بنایی تاکید کرد و خاطر نشان کرد: دولت باید اعتبار لازم را برای ایجاد زیرساخت ها در اختیار ما بگذارد.
در این جلسه اعضای شورای شهر صدرا بر ادامه همکاری با شرکت آبفا شیراز تاکید کرده و خواستار تسریع در انجام پروژه ها و حضور بیشتر شرکت آبفا شیراز در فعالیتهای عمرانی و زیرساختی مربوطه شدند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=23882

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.