• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

توسعه محوطه سازی و فضاهای آسایشگاهی، ورزشی زندان اقلید

  • کد خبر : 23778
  • 14 شهریور 1400 - 12:08
توسعه محوطه سازی و فضاهای آسایشگاهی، ورزشی زندان اقلید
نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توسعه محوطه سازی و فضاهای آسایشگاهی، ورزشی و اوقات فراغت زندان اقلید تاکیدکرد.

به گزارش سحاب پرس، نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی در بازدید از زندان اقلید گفت: فضای فیزیکی زندان ، باتوجه به اینکه چندین سال از زمان ساخت زندان می گذرد در زمینه محوطه سازی و فضاهای آسایشگاهی، ورزشی و اوقات فراغت می بایست توسعه یابد و در راستای اصلاح و تربیت نادمین مورد توجه قرار گیرد.
صالحی گفت: یکی از الزاماتی که در بحث زندان ها باید انجام داد ، بحث حمایت از حق و حقوق کارکنان زندان ها می باشد .
علی رغم اینکه کار بسیار سختی در خصوص نگهداری و تامین امنیت زندانیان دارند ولی آنگونه که باید وشاید نسبت به بعضی از گروههای شغلی، حقوق و مزایای کمتری دریافت میکنند انشاالله بتوانیم در مجلس کمک کنیم نسبت به حق یک سری از کارکنان زندان مانند کارکنان دادگستری وسایر ادارات دیگر اقدام شود تا با انگیزه بیشتری به فعالیت خودشان ادامه دهند .
وی یادآور شد: یکی از مواردی که باعث خوشحالی ما در این بازدید گردید این است که در زندان شهرستان اقلید ، بحث کاهش زندانیان و بحث افزایش آمار اشتغال و بکارگیری زندانیان که در جریان تعامل و رایزنی هایی که ریاست محترم زندان شهرستان اقلید با ادارات زیربط دیگر داشته اند اقدامات خوبی انجام شده و جای امیدواری است که در آینده هم سطح اشتغال زندانیان بیشتر مدنظر قرارگیرد چرا که زندان فقط جایی برای نگهداری زندانیان نیست و یکی از رسالتهایی که می بایست اداره زندانها انجام بدهد بحث بالا بردن سطح مهارت های زندانیان و ارتقاء مهارتهای حقوق شهروندی آنان است .
نماینده مردم شریف شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برخی زندانیان به دلیل نداشتن مهارت و عدم اطلاع از حقوق شهروندی، امروز در زندان به سر می برند . چون همین امر بسیار مهم باعث شده نتوانند در جامعه زندگی کنند و لازم است در سطح کلان نیز به این موضوع پرداخته شود که وقتی از زندان خارج می شوند بتوانند به عنوان یک فرد اصلاح شده و یک شهروند عادی به زندگی خود در جامعه ادامه دهند و اینگونه نباشد که پس از مدتی مجددا همین افراد به زندان بازگشت داشته باشند.
صالحی افزود: لازمه این امر این است که با انجام یک برنامه ریزی خوب و منسجم در سطح ملی و قوای قضائیه، مقننه و مجریه زندانها بتوانند رسالت اصلی خودشان را ادامه بدهند.
وی ادامه داد: از اتفاقات ناگواری که اخیرا شاهد آن بودیم در انتشار تصاویری از دوربینهای زندان اوین، این موارد نباید به حساب کارکنان و مجموعه ی زندان اوین و سایر زندانهای کشور گذاشته شود به هر حال ممکن است عده ای به صورت سهوی اشتباهاتی انجام دهند که این اشتباهات نباید زحمات کارکنان خدوم و زحمتکش زندانها را تحت شعاع قرار دهد و به سایر کارکنان تعمیم داده شود .
نماینده مردم شریف شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که وضعیت کادر اداری زندان تخصص های مختلف داشته باشند تا از فرسودگی و عدم رضایت شغلی کارکنان جلوگیری شود.
وی تاکید کرد: از نظر محیطی و درآمد و….. می بایستی هر سه قوه ی مجریه ، مقننه و قضائیه دست به دست هم داده تا میزان رضایت مندی شغلی در سطح کارکنان ایجاد و ارتقاء یابد و به معیشت کارمندان اهمیت داده شود تا انگیزه بیشتری در بین آنان ایجاد گردد چرا که در سخت ترین کار مشغول به کار هستند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=23778

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.