• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
5
همزمان با گرامیداشت هفته دولت؛

افتتاح دو طرح صنعتی و تولیدی در ناحیه صنعتی چنارشاهیجان شهرستان کوهچنار

  • کد خبر : 23695
  • 06 شهریور 1400 - 12:54
افتتاح دو طرح صنعتی و تولیدی در ناحیه صنعتی چنارشاهیجان شهرستان کوهچنار
همزمان با گرامیداشت هفته دولت دو طرح صنعتی و تولیدی در ناحیه صنعتی چنارشاهیجان شهرستان کوهچنار به بهره برداری رسید.

در این مراسم که با حضور معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارتی استاندار فارس،مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان کوهچنار برگزارشد واحدهای تولید سبد میوه و نیز تولید بتن آماده در این ناحیه صنعتی به بهره برداری رسید.
برای بهره برداری این دو واحد در مجموع ۱۷۰میلیارد ریال سرمابه گذاری شده و با افتتاح این واحدها برای ۲۲نفر اشتغال ایجاد شده است.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در آیین افتتاحیه این طرح ها گفت: با بهره برداری از این دو واحد تعداد واحدهای فعال در این ناحیه صنعتی به چهار واحد فعال رسید.
احد فتوحی گفت:ناحیه صنعتی چنارشاهیجان،از نواحی صنعتی جدید استان است که واگذاری اراضی آن از سال ۹۶آغاز شده و در این مدت شاهد توسعه این شهرک هستیم.
وی بابیان اینکه امروز نیز دو واحد سبد سازی با سرمایه گذاری ۱۲۰میلیارد ریال و تولید بتون آماده با سرمایه گذاری ۵۰میلیارد ریال درمدار بهره برداری قرارگرفتند گفت:دو واحد دیگر نیز در مراحل پایانی ساخت وساز هستند و تا پایان امسال به بهره برداری می رسند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه با بیان اینکه در چهار سال اخیر اعتبارات مناسبی برای توسعه و تکمیل زیرساخت ها در ناحیه صنعتی چنارشاهیجان اختصاص یافته گفت:زیرساخت های مورد نیازاین ناحیه صنعتی تامین شده و به دنبال تکمیل سایر امکانات مورد نیاز این ناحیه صنعتی هستیم.
فتوحی با اشاره به واگذاری بخش زیادی از اراضی ناحیه  صنعتی چنار شاهیجان گفت: با واگذاری زمین در این ناحیه صنعتی ۲۹ سرمایه گذار نسبت به انعقاد قرارداد با این شرکت و دریافت زمین اقدام کرده‌اند که از این تعداد چهار واحد با اشتغال ۴۰ نفر در مرحله بهره‌برداری، پنج واحد دیگر نیز درمرحله پایان ساخت وساز و سایر واحدها نیز در مرحله ساخت و ساز هستند.
وی با بیان اینکه در قالب این قراردادها حدود  ۱۱هکتار زمین صنعتی به متقاضیان واگذار شده است، اظهارکرد: با توجه به میزان استقبال  متقاضیان به دنبال اجرای طرح توسعه در این این ناحیه صنعتی هستیم.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس هدف از ایجاد ناحیه صنعتی چنارشاهیجان را فراهم کردن زیرساخت مناسب برای استقرار واحدهای صنعتی و توسعه و اشتغال در این منطقه اعلام کرد و گفت: این ناحیه صنعتی با توجه به قرارگیری در امتداد محور غرب استان فارس به خوزستان از موقعیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است.
فتوحی افزود:هم اکنون نیز سه طرح زیرساختی شامل حفر و تجهیز یه حلقه چاه جدید،شبکه داخلی گاز و ساختمان نگهبانی در این ناحیه صنعتی با اعتبار ۴۰میلیارد ریال درحال اجرا است و ۳طرح دیگر نیز در پیش بینی اجرا قراردارد .
فتوحی همچنین با اشاره به محدودیت های طرح توسعه ناحیه صنعتی فعلی چنارشاهیجان و وجود سایر متقاضیان،از برنامه ریزی به منظور ایجاد ناحیه دوم صنعتی در شهرستان خبردادوگفت:مراحل ایجاد این ناحیه نیز در دستور کار قراردارد‌.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=23695

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.