• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس خبر داد؛

افتتاح ۴۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۱۰ میلیارد ریال در هفته دولت

  • کد خبر : 23655
  • 03 شهریور 1400 - 10:42
افتتاح ۴۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۱۰ میلیارد ریال در هفته دولت
مهندس سیاهپور مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته دولت از افتتاح ۴۸ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در هفته دولت سال جاری خبر داد .

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ، علیرضا سیاهپور با اعلام این خبر گفت : پروژه های قابل افتتاح این اداره کل با اعتباری بالغ بر ۹۱۰ میلیارد ریال در شهرستان‌های استان به بهره‌ برداری خواهند رسید .
سیاهپور خاطر نشان ساخت : از ۴۸ پروژه مذکور ، ۳۱ پروژه در حوزه نگهداری راه‌ها و با اعتباری بالغ بر ۷۳۶ میلیارد ریال است که عمدتا لکه گیری و روکش راه‌ و ایمن سازی تقاطع‌ها می باشد .
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس افزود: در حوزه نگهداری ابنیه فنی راه‌ها نیز ۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری می رسد .
وی ادامه داد: ۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۷ میلیارد ریال نیز در بخش ایمنی راه‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید که شامل اجرای روشنایی،احداث بلوار و … می باشد.
علیرضا سیاهپور در پایان اظهار داشت : ۴ پروژه نیز در بخش راه‌های روستایی با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال نیز افتتاح خواهند شد.

این گزارش حاکی از آن است که بخش زیادی از عملیات های حوزه راهداری مستمر می باشد ؛ همانند بخشنده سازی و تسطیح حریم راه، لکه گیری، نصب تابلو و علائم جاده ای، احداث روشنایی نقطه ای، خط کشی محورهای استان و… که به صورت امانی و با نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات این اداره کل اجرا می گردد و پروژه های معرفی شده برای افتتاح در هفته دولت صرفا توسط پیمانکاران و با کارفرمایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس اجرایی گردیده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=23655

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.