• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
8
همزمان با هفته دولت؛

افتتاح ۷۳ پروژه در بخش کشاورزی فارس

  • کد خبر : 23615
  • 01 شهریور 1400 - 19:32
افتتاح ۷۳ پروژه در بخش کشاورزی فارس
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: همزمان با اولین سال از فعالیت دولت سیزدهم ، تعداد 73 پروژه در بخش کشاورزی فارس با اعتبار 4880 میلیارد و 435 میلیون ریال حضور استاندار فارس، مدیران ارشد وزارت متبوع و جمعی از مسئولین کشوری و استانی، افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، احمد طمراسی با بیان اینکه از طرح های مذکور ۴۹ مورد اشتغال زا و مابقی عمرانی است، ابراز کرد: افتتاح این پروژه ها منتج به اشتغال زایی ۵۲۹ نفر و بهره مندی ۴۱۶۴ خانوار خواهد شد.
به گفته وی؛ طرح های اشتغال زای قابل افتتاح در این ایام با اعتباری بالغ بر ۴۳۳۲ میلیارد ریال و در زمینه های تولیدات گیاهی، تولیدات دامی و صنایع تبدیلی و غذایی وشیلات هستند.
طمراسی با بیان اینکه هشت طرح عمرانی در زمینه آب و خاک و امور فنی و مهندسی گشایش خواهد یافت، افزود: طرح های مذکور شامل یک طرح در زمینه آبیاری نوین در قالب ۲۲ پروژه با اعتباری بالغ بر یک صد میلیارد ریال و بهره مندی ۴۷ خانوار و هفت طرح سازه ای با اعتباری بالغ بر ۷۹ میلیارد ریال و بهره مندی ۲۲۸۳ خانوار خواهد بود.
این مقام مسئول، گریزی به طرح های قابل افتتاح دستگاه های وابسته نیز زد و گفت: ۱۱ پروژه با اعتباری بیش از ۱۸۹ میلیارد ریال در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری و پنج طرح با اعتباری بالغ بر ۱۸۸ میلیارد ریال در بخش عشایر به بهره برداری خواهد رسید.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اظهار کرد: دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران با حفظ پروتکل های بهداشتی، حضور مسئولین این سازمان در برنامه های ویژه بزرگداشت هفته دولت در رسانه ملی و سایر رسانه ها و شرکت در میزگردهای تخصصی، ملاقات چهره به چهره با ذی نفعان سازمان از دیگر برنامه های این هفته است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=23615

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.