• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7
مدیرکل کمیته امداد فارس؛

۲طرح اطعام و احسان حسینی در سراسر کشور اجرا می شود

  • کد خبر : 23528
  • 24 مرداد 1400 - 17:35
۲طرح اطعام و احسان حسینی در سراسر کشور اجرا می شود
مدیرکل کمیته فارس از اجرای طرح اطعام و احسان حسینی از ابتدای ماه محرم الحرام تا پایان ماه صفر در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، طرح اطعام و احسان حسینی از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر جهت توزیع غذای گرم و بسته های معیشتی-بهداشتی بین نیازمندان به صورت سراسری در کشور اجرا می شود.

محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس در خصوص اجرای این طرح ها در استان فارس گفت: جهت اجرای طرح اطعام حسینی(تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان) و ایجاد بیش از ۳۰۰ آشپزخانه از ظرفیت مراکز نیکوکاری،مساجد، دانشگاه ها،اردوگاه ها، هیات مذهبی، تکایا و موکب های حسینی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی استفاده می شود.
وی در ادامه افزود: علاوه بر طرح اطعام حسینی، طرح احسان حسینی نیز با تهیه، بسته بندی و توزیع بسته های معیشتی-بهداشتی بین نیازمندان با تمرکز بر خدمت رسانی بیشتر به ایتام و نیازمندان تحت حمایت اجرا می شود.
مدیر کل امداد فارس گفت: طرح اطعام حسینی به صورت نمادین در شب تاسوعا با نام قمربنی هاشم حضرت ابوالفضل و شب عاشورا با نام سید الشهدا اتفاق می افتد.
بذرافشان یاد آور شد: سال گذشته خیران نیک اندیش استان در تهیه قریب به ۲ میلیون و ۵۰۰ غذای گرم و بسته های معیشتی-بهداشتی با اعتبار ببش از ۷۵ میلیارد تومان مشارکت کردند که پیش بینی می شود نیز همکاری خوبی را در این زمینه از سوی خیران شاهد باشیم.
مدیر کل امداد فارس در پایان ضمن قدردانی از مشارکت خیران و نیکوکاران اضافه کرد: شماره کارت ۹۳۷۶-۹۹۷۰-۹۹۱۸-۶۰۳۷ و شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ و کد دستوری #۱۰۷۱۸۸۷۷* آماده دریافت کمک های مردمی در اجرای این طرح است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=23528

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.