• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7
پیام دکتر پرنیان به مناسبت انتخاب مجدد به عنوان شهردار صدرا :

شکر توفیق خدمت به مردم جز با خدمت بیشتر به ولی نعمتانمان میسر نمی شود

  • کد خبر : 23484
  • 21 مرداد 1400 - 18:27
شکر توفیق خدمت به مردم جز با خدمت بیشتر به ولی نعمتانمان میسر نمی شود
توفيق خدمت گذاري به مردم در نظام مقدس اسلامي، فرصت مغتنمي است كه شكرگزاري آن جز با خدمت بيشتر به اين ولي نعمتانمان ميسر نخواهد بود.

به گزارش سحاب پرس، در پیام بهزاد پرنیان به مناسبت انتخاب مجدد به عنوان شهردار صدرا آمده است:

توفیق خدمت گذاری به مردم در نظام مقدس اسلامی، فرصت مغتنمی است که شکرگزاری آن جز با خدمت بیشتر به این ولی نعمتانمان میسر نخواهد بود.

امروز باردیگر با اعتماد همه اعضای محترم شورای اسلامی شهر صدرا و منتخبین امینِ مردم شریف این خطّه از ایران اسلامی مان؛ بار دیگر مسئولیت مدیریت شهری برعهده اینجانب قرار گرفت تا به مصداق کلام نورانی حضرت امیرالمؤمنین(علیه السلام) : «مَکانُ القَیِّمِ بالأمْرِ مَکانُ النِّظامِ مِنَ الخَرَزِ ، یَجْمَعُهُ و یَضُمُّهُ..» مانند رشته اى؛ محور وفاق، همدلی، خدمت رسانی صادقانه و بی منت، در کنار اعضای محترم شورای اسلامی شهر، مسئولان شهر صدرا و مدیران شهرداری باشم.

بر خود لازم می دانم از زحمات بی شائبه استاندار محترم فارس در جایگاه جانشینی شورای اسلامی شهر صدرا و همچنین حمایت های گسترده ایشان به عنوان نماینده عالی نظام جمهوری اسلامی در استان از شهرداری و مردم شهر صدرا تشکر نموده و قدردان تلاش و حساسیت جناب آقای مهندس امیری فرماندار محترم شیراز و معاونین محترم ایشان در حل مشکلات این شهر باشم. رجاء واثق دارم با همراهی امام جمعه محترم شهر صدرا، مسئولان محترم ادارات، عزیزان سپاه، بسیج و نیروی انتظامی بستر خدمات رسانی گسترده و پرتوان تر به مردم عزیز صدرا در پیش روست.
لازم است از ابراز لطف خانواده های معظم شهداء و ایثارگران، بسیجیان عزیز، نخبگان، معتمدین و بزرگان شهر، فعالان اجتماعی، اصحاب رسانه و فرهنگ، کارکنان شهرداری و آحاد شهروندان گرامی شهر به اینجانب تشکر نمایم. این استمرار خدمت رسانی فرصت استفاده از تمام ظرفیت های شهری در توسعه متوازن صدرا در شأن مردم عزیز این دیار را فراهم می آورد تا با مردم و در کنار مردم؛ آبادانی و رشد همه جانبه شهر را رقم بزنیم.

بار دیگر از حُسن اعتماد تمام عزیزان شورای اسلامی شهر صدرا تشکر نموده و از خداوند متعال توان خدمت مضاعف و حُسن عاقبت را مسئلت می نمایم. اللّهم یُخْرِجُهُمْ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ بِإِذْنِهِ وَیَهْدِیهِمْ إِلَىٰ صِرَاطٍ مُسْتَقِیمٍ

بهزاد پرنیان
شهردار صدرا

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=23484

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.