• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
8
مدیر کلینیک ارتوپدی فنی دنا شیراز خبرداد؛

ارائه قوزبند و کمربند طبی TLSO در شیراز

  • کد خبر : 23463
  • 17 مرداد 1400 - 18:31
ارائه قوزبند و کمربند طبی TLSO در شیراز

به گزارش سحاب پرس، مهرداد لک‌زاده مدیر کلینیک ارتوپدی فنی دنا شیراز با بیان اینکه تی ال اس او (TLSO) مخفف واژه توراکولومبوساکرال ارتوز است، گفت: این وسیله ارتوپدی و کمک درمانی در دسته بندی ارتوزهای ستون فقرات قرار می گیرد. لک‌زاده افزود: از این نوع کمربندهای طبی برای درمان مشکلات و عارضه های اسکلتی-عضلانی […]

به گزارش سحاب پرس، مهرداد لک‌زاده مدیر کلینیک ارتوپدی فنی دنا شیراز با بیان اینکه تی ال اس او (TLSO) مخفف واژه توراکولومبوساکرال ارتوز است، گفت: این وسیله ارتوپدی و کمک درمانی در دسته بندی ارتوزهای ستون فقرات قرار می گیرد.

لک‌زاده افزود: از این نوع کمربندهای طبی برای درمان مشکلات و عارضه های اسکلتی-عضلانی در ناحیه ستون فقرات به خصوص مهره های پشتی (T1-T12)  استفاده می شود.

مدیر کلینیک ارتوپدی فنی دنا شیراز گفت: هر فردی پس از جراحی ستون فقرات یا آسیب دیدگی پشت، باید از (توراکولومبوساکرال) TLSO استفاده کند و این ارتوز (کمربند) برای محدود کردن حرکت قسمت میانی و پایین ستون فقرات در حین بهبودی استفاده می‌شود.

مهرداد لک‌زاده اظهار کرد: جراح به منظور موفقیت کامل در عمل جراحی و همچنین ثبات و کاهش درد در ناحیه ستون فقرات، بعد از عمل برای بیمار کمربند تی ال اس او (TLSO) را تجویز می کند.

لک‌زاده در موضوع خصوصیات این محصول افزود: طراحی مثلثی آن باعث می شود فشار برروی شانه بصورت صحیح توزیع شود و مناسب برای بزرگسالان و بچه ها است و ولکروهای زبر و نرم فیتینگ مناسب را فراهم می کند.

مدیر کلینیک ارتوپدی فنی دنا شیراز در خصوص نحوه استفاده از محصول گفت: ابتدا می‌بایست استرپ شانه ای را بالای شانه برده و استرپ شکمی را درحالت راحت دورکمر ببندند و استرپ شانه ای را از زیر بغل گذرانده و درقسمت جلودر حالت راحت بافشارمطلوب ببندند.

مهرداد لک‌زاده در آخر گفت این محصول در پاسچر ضعیف، ضعف عضلات کتف، لغزندگی مهره ها، بعد از جراحی و پوکی استخوان کاربرد دارد.

گفتنی است کلینیک ارتوپدی فنی دنا شیراز آماده ارائه خدمات در آدرس شیراز، سی متری سینما سعدی، خیابان ذوالانوار غربی، پلاک ۱۲۳ با شماره‌های تماس ۰۹۱۷۶۹۵۵۱۳۱ و ۰۷۱۳۲۳۵۵۷۷۲ می‌باشد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=23463

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.