• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9
فرمانده سپاه فجر:

برادران گرایی نمونه هایی از استعدادهای جوان استان فارس هستند/ لزوم حمایت مسئولان استان از ورزشکاران جوان

  • کد خبر : 23417
  • 16 مرداد 1400 - 21:23
برادران گرایی نمونه هایی از استعدادهای جوان استان فارس هستند/ لزوم حمایت مسئولان استان از ورزشکاران جوان
سردار بوعلی گفت: امروز در حوزه فوتبال و کشتی گام های بسیار خوب و درخشانی در سطح استان فارس برداشته شده و امیداوریم شاهد اینگونه افتخارآفرینی ها در سایر رشته های ورزشی هم باشیم.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی سپاه فجر، مراسم استقبال از محمد علی و محمدرضا گرایی قهرمان المپیک توکیو ۲۰۲۰ در رشته کشتی فرنگی با حضور فرمانده سپاه فجر و جمعی از مسئولان استان فارس در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز برگزار شد.
سردار بوعلی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه برادران گرایی نمونه هایی از استعدادهای جوان استان فارس هستند، گفت: کسب مدال طلای المپیک توسط این جوان شایسته نشان از ظرفیت بالای استان فارس و وجود استعدادهای فراوان در موضوع ورزش است.
وی افزود: کسب مدال طلای المپیک توکیو ۲۰۲۰ در رشته کشتی فرنگی توسط جوان ورزشکار مجمدرضا گرایی یک افتخار بزرگ برای استان فارس و شیراز است.
فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اهمیت لزوم حمایت مسئولان استان از ورزشکاران جوان فارس، گفت: جوانان ورزشکار و با استعدادی در سراسر استان فارس وجود دارند که شایستگی حضور در مسابقات ملی و بین المللی را دارند.
وی خاطرنشان کرد: امروز در حوزه فوتبال و کشتی گام های بسیار خوب و درخشانی در سطح استان فارس برداشته شده و امیداوریم شاهد اینگونه افتخارآفرینی ها در سایر رشته های ورزشی هم باشیم.
سردار بوعلی با بیان اینکه از طرف سپاه فجر و باشگاه ورزشی فجر شهید سپاسی به برادران گرایی تبریک می گوییم، گفت: این جوانان شایسته بعنوان نماینده ایران اسلامی در المپیک افتخارآفرینی کرده و پرچم جهوری اسلامی ایران را برافراشتند، مردم را خوشحال کردند و برای ما قهرمان هستند.

عکس از احمدرضا مداح

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=23417

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.