• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8
به همت شورای اسلامی و شهرداری شیراز صورت گرفت:

آغاز زیباسازی ورودی مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس فارس

  • کد خبر : 2282
  • 04 اردیبهشت 1399 - 19:05
آغاز زیباسازی ورودی مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس فارس
ورودی مرکز فرهنگی دفاع مقدس فارس به همت شورای اسلامی و شهرداری شیراز و توسط سازمان سیما،منظر زیباسازی شهرداری شیراز با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال زیباسازی زیبا سازی می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس فارس، مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان فارس که در مسیر ورودی شرقی شهر شیراز در جوار حرم های مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) و سیدعلاالدین حسین(ع) و اماکن گردشگری همچون خانه زینت الملک وموزه باغ نارنجستان قرار دارد که این مرکز را به عموان یک نقطه گردشگری در شهر شیراز مطرح کرده است که شورای اسلامی و شهرداری شیراز نیز در راستای زیست پذیری و انسان محوری اقدام به زیباسازی ورودیمرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان در جهت استفاده عموم نموده است.

طرح زیباسازی مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان که زیر نظر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس قرار دارد که فاز اول آن در سال ۹۶ به بهره برداری رسیده است و هم اکنون مکانی در جهت حضور اقشار مختلف مردم و گردشگران تبدیل شده است در همین راستا سازمان سیما، منظر و زیباسازی شهرداری شیراز به همت شهردار شیراز و شورای اسلامی اقدام به زیباسازی ورودی این مرکز فرهنگی نموده است.

فاز اول این زیبا سازی در قسمت های زیر پل کابلی حضرت ولی عصر(عج) و با ترکیب فلز و بتن صورت می گیرد که شامل فضاسازی از تمثال شهداء و دفاع مقدس در جداره ها و ستون های این پل است.

فاز دوم این طرح شامل محوطه سازی می شود که در آینده نزدیک توسط شهرداری شیراز انجام می شود و این طرح ها توسط شورای اسلامی شهر شیراز به تصویب رسیده است که هزینه بالغ بر پنج میلیارد ریال نیز در راستای این پروژه از سوی شورای اسلامی و شهرداری شیراز پیش بینی شده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=2282

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.