• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7
وزیر ورزش وجوانان :

عملکرد افتخارآفرین ورزش فارس در تاریخ ثبت خواهد شد

  • کد خبر : 2279
  • 04 اردیبهشت 1399 - 19:03
عملکرد افتخارآفرین ورزش فارس در تاریخ ثبت خواهد شد
وزیر ورزش و جوانان فارس گفت: عملکرد افتخارآفرین ورزش فارس در تاریخ ثبت خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان فارس، مسعود سلطانی‌فر که پیش از ظهر امروز چهارم اردیبهشت در مراسم افتتاح ورزشگاه بزرگ سردار قاسم سلیمانی لامرد سخن می گفت با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید بیش ازتمام تاریخ تربیت بدنی استان فارس در این استان ساخت و ساز ورزشی انجام شده است افزود: تا پیش از سال ۱۳۹۲ یک میلیون و ۲۹۰ هزار متر مربع سرانه ورزشی در این استان وجود داشت، اما در دوره زمانی سال۹۲ تا ۹۷ یک میلیون و ۳۹۰ هزار مترمربع فضای ورزشی جدید در فارس احداث شده است.
وی در ادامه این مراسم که به صورت ویدئو کنفرانس و ارتباط مستقیم با حسن روحانی رئیس جمهور سخن انجام گرفت افزود: این عملکرد افتخارآمیز حاصل تلاش خدمتگزاران مردم در وزارت ورزش و جوانان، استانداران فارس، مدیرکل ورزش و جوانان استان و کارکنان این اداره کل طی این چند سال بوده است.
وزیر ورزش و جوانان در ادامه با بیان اینکه مجموعه ورزشی سردار سلیمانی لامرد مجموعه بی نظیر به لحاظ زیبایی و امکانات سخت افزاری است افزود: این مجموعه شامل استخر سرپوشیده، سالن چند منظوره استاندارد و ۵ سالن تمرینی است و اعتبار آن از محل اعتبارات وزارت نفت و با همکاری وزیر محترم نفت تامین شده است.
سلطانی فر افزود:در جریان تکمیل این پروژه پیگیری های وزیر محترم اطلاعات و نماینده کنونی مردم محروم و لامرد در مجلس شورای اسلامی نیز نقش تاثیر گذاری داشته است.
وی دربخش دیگری از صحبت هایش افزود:در کنار ۵۰۰ پروژه ورزشی که در دولت تدبیر و امید در استان فارس احداث شده دو اتفاق بزرگ دیگر نیز در ورزش این استان به وقوع پیوسته است.
وی از افتتاح ورزشگاه بزرگ پارس شیراز و اتمام عملیات احداث ورزشگاه ۶ هزار نفره این شهر به عنوان دو اتفاق بزرگ در ورزش فارس یاد کرد و افزود: ورزشگاه پارس با دارا بودن استانداردهای فیفا سه سال پیش افتتاح شد و جزو ورزشگاه های بزرگ کشورمان جهت میزبانی در رقابتهای فوتبال ملی و بین‌المللی است.
وی ادامه داد ورزشگاه سرپوشیده ۶ هزار نفره شیراز نیزکه یکی از نیازهای جدی برای مرکز استان محسوب می‌شد در این دولت تکمیل و تا یکی دو ماه آینده آماده بهره برداری است.
گفتنی است مجموعه بزرگ ورزشی سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی شهرستان لامرد در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع و اعتبار ۵۰ میلیارد تومان پیش از ظهر امروز به دستور رئیس جمهور و به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد و به گفته وزیر ورزش و جوانان قرار است پس از پایان بحران کرونا طبق پروتکل های بهداشتی ورزشی در اختیار علاقمندان به ورزش قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=2279

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.