• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10
فرماندار شهرستان خرامه ؛

رزمایش بخشش ایرانیان، کمک مومنانه به نیازمندان در شهرستان خرامه برگزار شد

  • کد خبر : 2259
  • 03 اردیبهشت 1399 - 20:27
رزمایش بخشش ایرانیان، کمک مومنانه به نیازمندان در شهرستان خرامه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرامه، رزمایش بخشش ایرانیان، کمک مومنانه به نیازمندان با حضور فرهاد جهانخواه فرماندار، مهندس رحیمی نماینده منتخب مردم شهرستان های خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی، حاج آقا علیایی امام جمعه موقت، اعضاء شورای اداری و خیرین عرصه سلامت برگزار شد. فرهاد جهانخواه فرماندار شهرستان خرامه ضمن […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرامه، رزمایش بخشش ایرانیان، کمک مومنانه به نیازمندان با حضور فرهاد جهانخواه فرماندار، مهندس رحیمی نماینده منتخب مردم شهرستان های خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی، حاج آقا علیایی امام جمعه موقت، اعضاء شورای اداری و خیرین عرصه سلامت برگزار شد.

فرهاد جهانخواه فرماندار شهرستان خرامه ضمن خیر مقدم به مدعوین و با اشاره به اهمیت سلامت و بهداشت در سطح جامعه و کمک خیرین در این عرصه ابراز داشتند: پایه و اساس نظام با همیاری و همیاری مردم شکل گرفته است و همواره خیر و انفاق خیرین با همکاری همه احاد مردم میسر و ممکن می باشد.

فرماندار و رئیس ستاد ملی مبارزه با شیوع ویروس کرونا در شهرستان ابراز نمودند: الحمدلله با برنامه‌ریزی، مدیریت و تعاملی که در سطح شهرستان شاهد آن بودیم توانستیم اقدامات شایسته در جهت تامین سلامت و بهداشت مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا داشته باشیم که موید این تلاش و کوشش آمار کم مبتلایان نسبت به شهرستانهای همجوار می باشد و با پایشی که مجموعه ستاد ملی مبارزه با شیوع ویروس کرونا در شهرستان انجام داد از تعداد۱۶۵نفر مشکوک که مورد آزمایش و غربالگری صورت گرفت تست۴ نفر آنها مثبت اعلام گردید که حال همه این ۴بیمار الحمدالله خوب می باشد.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان در ادامه از تلاش‌ها و فعالیت ها و اقدامات خستگی ناپذیر مجموعه ستاد ملی مبارزه با شیوع ویروس، شورای تامین، شورای اداری، ائمه جماعات، فرهنگیان، مجموعه نظامی و انتظامی، اصناف، کسبه، بازاریان، خیرین، شوراها، دهیاران، مردم فهیم شهرستان که با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی کمک شایانی به کنترل این بیماری منحوس داشتند، تقدیر و تشکر نمودند و خاطر نشان شدند: هر اقدامی زمانی جواب خواهد داد که همه عوامل با تعامل و همکاری در راستای پیشگیری، جلوگیری و انجام آن اقدام نمایند.

جهانخواه اظهار داشتند: همانگونه که مستحضرید مجموعه ستاد ملی مبارزه با شیوع ویروس کرونا در جهت کنترل و پیشگیری از شیوع این ویروس اقدامات بجا و شایسته ایی در سطح شهرستان از جمله تهیه و توزیع وسایل بهداشتی، دستکش و ماسک، مواد شوینده و ضد عفونی کننده، بسته های حمایتی و معیشتی داشته که جهت ادامه این روند تا زمان اعلام وضعیت عادی، دست یاری و کمک به سوی خیرین محترم که همیشه در مواقع حساس یار و یاور مجموعه بودند دراز می نماید.



مهندس رحیمی نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن خیر مقدم به مدعوین با تاکید بر تامین سلامت و بهداشت جامعه و اهمیت جلو گیری از شیوع ویروس کرونا ابراز داشتند: همانطور که همه در جریان هستید شیوع ویروس منحوس کرونا جامعه جهانی را با چالشی بزرگ روبرو کرده و ابر قدرت های جهان در مقابله با آن عاجز و ناتوان هستند.

مهندس رحیمی ابراز نمودند: مجموعه ستاد ملی مبارزه با شیوع ویروس کرونا درشهرستان با اقداماتی که انجام داده اند قابل تقدیر است چرا که آمار مبتلایان این بیماری در شهرستان نسبت به شهرستانهای دیگر پایین تر می باشد.

نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه از تلاش‌ها بی شائبه جامعه پزشکی و پرستاران تقدیر نمودند و اذعان داشتند: کارهایی که مجموعه بهداشتی، پزشکان و پرستاران انجام میدهند کمتر از جانفشانی های بسیجیان دوران دفاع مقدس نمی باشد و باید خدمات و زحمات این عزیزان اجر نهاده شود و پاداش و اجر معنوی و اخروی آنان نزد خداوند باری تعالی محفوظ خواهد بود.

وی در ادامه از همرایی و همکاری خیرین محترم که با انفاق و بخشش خود زمینه تامین سلامت و بهداشت جامعه فراهم می نمایند تقدیر و تشکر بعمل آوردند و خواستار همکاری بیشتر خیرین در جهت کنترل و ریشه کن کردن این ویروس منحوس شدند.

در ادامه حاج آقا علیایی امام جمعه موقت و جناب سرهنگ طحان فرمانده سپاه شهرستان به ایراد سخنرانی پیرامون اهمیت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان پرداختند و خواستار تعامل و همکاری خیرین محترم در جهت تامین سلامت و بهداشت و کنترل این بیماری منحوس شدند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=2259

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.