• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5
رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز؛

آماده باش ۲۳ ایستگاه آتش نشانی در پی بارندگی شیراز

  • کد خبر : 22522
  • 27 تیر 1400 - 8:07
آماده باش ۲۳ ایستگاه آتش نشانی در پی بارندگی شیراز
۱۲ تیم از آتش نشانان از روز گذشته تا کنون در نقاط مختلف سطح شهر استقرار دارند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از امدادرسانی ۲۳ ایستگاه آتش نشانی با انجام عملیات ایمنی و پیشگیرانه در پی بارش شدید باران خبر داد.

محمد هادی قانع با اشاره به استقرار و آماده باش کامل تیم های عملیاتی از ساعت ۱۷ روز گذشته در ۱۲ نقطه شهر اظهار داشت: همزمان با اعلام بارندگی نیروهای آتش‌نشانی تمامی ۲۳ ایستگاه عملیاتی به صورت آماده‌باش درآمدند و در ۱۲ منطقه که احتمال بروز حادثه وجود داشت استقرار خودرویی نیز انجام شد.

وی با بیان اینکه آتش نشانان از حوالی ساعت ۱۷ روز گذشته آماده باش بوده و با شروع بارندگی از صبح امروز تاکنون مشغول عملیات های امداد رسانی هستند ،گفت: جمع بندی آمار و عملیات های آتش نشانی نشان می دهد که در پی بارش شدید باران بیش از ۲۰مورد عملیات ایمنی و پیشگیری شامل: نظارت بر تمامی معابر و خیابان ها، نظارت بر رودخانه ها، ایمنی پل ها و کنار گذرهای شهری ، استقرار جهت تامین ایمنی و … توسط تیم عملیاتی از ۲۳ ایستگاه به انجام رسیده است.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز افزود: آب گرفتگی برخی معابر و منازل مسکونی، واژگونی یک دستگاه پژو در بلوار خلیج فارس، قیچی شدن تانکر سوخت حامل بنزین در کمربندی احمدآباد، قطع شدگی و سقوط درختان، آبگرفتگی یک باشگاه ورزشی در تاچارا از جمله حوادث مهم در چند ساعت گذشته گزارش شده است که خوشبختانه خسارت جانی در برنداشت.

قانع در پایان عنوان کرد: با توجه به شرایط جوی پیش آمده و نزول برکات الهی و پیش بینی های
سازمان هواشناسی به اطلاع کلیه شهروندان محترم می رساند کلیه پرسنل این سازمان آمادگی کامل در جهت امدادرسانی سریع و به موقع با تجهیزات کامل را دارند.

وی از کلیه شهروندان عزیز خواست ضمن رعایت نکات ایمنی و جدی گرفتن خطر ، در صورت مشاهده و یا بروز حادثه شماره ۱۲۵ را به خاطر داشته باشند و با این سامانه تماس بگیرند. کلیه پرسنل این سازمان بصورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز در داخل و خارج از شهر هستند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=22522

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.