به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک فارس سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت این استان عنوان نمود: این اداره کل در ۱۲ ماهه سال گذشته موفق به صدور ۸ هزار و ۱۵۹ سند در راستای قانون ساماندهی گردیده است و از تداوم تعامل ادارات ثبتی تابعه این اداره کل با ادارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس با هدف تسهیل مستند سازی املاک و اراضی روستاییان و اقشار کم درآمد خبر داد.
وی با اشاره به اهمیت قانون ساماندهی و نقش آن در سهولت سند دار نمودن املاک روستاییان و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر اظهار نمود: برنامه ما تداوم تعامل و همکاری مطلوب با اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان و استفاده از ظرفیت های موجود در این قانون به منظور تسهیل ارائه خدمات به جامعه می باشد و امیدواریم به تمامی تعهدات خود در این زمینه جامه عمل پوشانده و شاهد حل معضلات سندی اقشار مستضعف و تثبیت املاک و اراضی روستایی باشیم.
وی استفاده از کارکنان متعهد و دلسوز در سمت دبیر هیأت قانون سامان دهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن در ادارات ثبتی استان و تعیین تکلیف پرونده های موجود در اسرع وقت را از اولویت های این اداره کل در سال جاری برشمرد و این امر را ضامن توسعه روستایی، محرومیت زدایی و حرکت در مسیر اهداف توسعه برشمرد.
مدیرکل ثبت فارس:
صدور بالغ بر ۸ هزار سند در راستای قانون ساماندهی در سال گذشته
سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت فارس استفاده از کارکنان متعهد و دلسوز در سمت دبیر هیأت قانون سامان دهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن در ادارات ثبتی استان و تعیین تکلیف پرونده های موجود در اسرع وقت را از اولویت های این اداره کل در سال جاری برشمرد و این امر را ضامن توسعه روستایی، محرومیت زدایی و حرکت در مسیر اهداف توسعه برشمرد.
لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=2244
- خبرنگار : ساسان یگانه (مدیرمسئول)
- سردبیر : ساسان یگانه
- بدون دیدگاه