• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7
همزمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان؛

اسامی برگزیدگان باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان فرهنگسراها اعلام شد

  • کد خبر : 21705
  • 21 تیر 1400 - 6:52
اسامی برگزیدگان باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان فرهنگسراها اعلام شد
سرپرست اداره فرهنگی، هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: اسامی برگزیدگان باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان فرهنگسراهای شهرداری شیراز همزمان با ۱۸ تیر روز ملی ادبیات کودک و نوجوان اعلام شد.

حسن دهقان افزود: فرهنگسراهای شهرداری شیراز در راستای برنامه‌های شبکه کودکان دوستدار کتاب شیراز و پایتخت کتاب ایران،  ۱۳باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان را راه‌اندازی کردند که در جام باشگاه‌های کتابخوانی ایران نیز ثبت شده اند.
وی با بیان این مطلب که کتاب‌های این باشگاه‌ها توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی تهیه شد و از طریق تسهیلگران که از کارکنان مراکز فرهنگی این سازمان هستند در اختیار اعضای باشگاه قرار گرفت، گقت: مجموعاً ۱۲۴ کودک و نوجوان شیرازی  به عضویت این باشگاه‌ها در آمده‌اند که به همه آنها لوح پیوستن به شبکه کودکان دوستدار کتاب شیراز اهدا می‌شود.
به گفته دهقان، بیش از ۷۰ اثر در بخش ویدیوی معرفی کتاب و نامه به نویسندگان در این باشگاه‌ها تولید شد که دبیرخانه دائمی ترویج کتابخوانی شیراز مستقر در فرهنگسرای کتاب از میان آنها اسامی برگزیدگان را اعلام کرد.
بر اساس این گزارش، «مهراد مرادی و منا خزاعى» از باشگاه مثبت‌اندیشان فرهنگسرای علوی، «مبینا رستگار» از باشگاه نیایش فرهنگسرای نیایش، «غزل قاسمی» از  باشگاه جوان فرهنگسرای جوان و پرنیا دقیق از باشگاه ایران‌زمین فرهنگسرای کتاب در بخش نامه به نویسندگان انتخاب شدند.
همچنین در بخش ویدیوی تولید محتوا نیز «سیاوش رجبی» از باشگاه کتابخوانی پرتو فرهنگسراى پرتو، «پرستو چاره» از باشگاه کتابخوانی شهید مطهری فرهنگسراى مطهرى، «ریحانه رحیم‌پور» از باشگاه کتابخوانی جوان فرهنگسراى جوان، «باران جمشیدى» از باشگاه کتابخوانی کودکان لاله فرهنگسرای لاله، «فاطمه نادرى و الناز زارع» از  باشگاه مثبت‌اندیشان فرهنگسرای علوی به عنوان برگزیده معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=21705

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.