• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
8
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز:

ورزشکاران شیرازی مسابقات المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۱ پاداش می‌گیرند

  • کد خبر : 21695
  • 21 تیر 1400 - 6:45
ورزشکاران شیرازی مسابقات المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۱ پاداش می‌گیرند
در یکصد و شصت و ششمین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز، اعطای پاداش به ورزشکاران و قهرمانان شیرازی المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۱ مطرح شد‌.

به گزارش سحاب پرس به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و پاسخگویی شورای اسلامی شهر شیراز، “سید احمدرضا دستغیب” در جلسه این کمیسیون با اشاره به طرح یک فوریتی اعطای پاداش به ورزشکاران و قهرمانان شیرازی راه یافته به مسابقات المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۱ توکیو گفت: حضور این ورزشکاران و قهرمانان باعث افتخار و ستایش است و بر این اساس مبلغ پانصد میلیون ریال به هر یک از ورزشکاران راه یافته و اعزامی به مسابقات مزبور اختصاص می‌یابد.
وی با اشاره به نامه شهرداری شیراز مبنی بر پیشنهاد تجلیل از قهرمانان و نام‌آوران ورزشی، تصریح کرد: کمیسیون موضوع حمایت از ورزش کلانشهر شیراز را بررسی کرده و مقرر شد بر اساس اختیارات مندرج در مصوبه مزبور اقدام و نتایج به شورا گزارش شود.
وی افزود: در صورت اصلاح مصوبه، تغییرات طی لایحه به شورا ارائه می‌شود تا مورد بررسی قرار گیرد.
رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به تصمیم صحن علنی شورا مبنی بر بررسی مجدد لایحه شهرداری و طرح اعضای شورا در خصوص حمایت از تیم‌های فوتسال بانوان، گفت: با توجه به عدم اطلاع از وضعیت و موقعیت تیم‌های مزبور، سازمان فرهنگی با استعلام از اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز نتایج بررسی را به کمیسیون ارائه می‌کند.
ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با اشاره به مصوبه شورا مبنی بر ایجاد آرامستان مشاهیر و فرهنگوران در سه راه دارالرحمه، اظهار داشت: با توجه به لزوم تهیه آیین‌نامه‌ نحوی ارائه خدمات به هنرمندان، فرهنگ‌وران و نام آوران علمی و فرهنگی، طرح از سوی کمیسیون به صحن علنی شورا ارجاع شد و در صورت تصویب راهکار اجرایی آرامستان مشاهیر و فرهنگوران شیراز تبیین خواهد شد.
پایان/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=21695

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.