• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10
نایب رئیس کمیسیون هوشمندسازی شورای شهر شیراز:

سامانه هوشمند تاکسیرانی تی ام اس مردادماه رونمایی می‌شود

  • کد خبر : 21692
  • 20 تیر 1400 - 6:43
سامانه هوشمند تاکسیرانی تی ام اس مردادماه رونمایی می‌شود
نایب رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به ارائه گزارش بررسی‌های فنی اسناد «بی ام اس (BMS)» توسط معاونت مربوطه در جلسه آینده کمیسیون، گفت: سامانه هوشمند تاکسیرانی «تی ام اس (TMS)» مردادماه آینده رونمایی می‌شود.

به گزارش سحاب پرس به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و پاسخگویی شورای اسلامی شهر شیراز، دکتر “نواب قائدی” در هشتاد و دومین جلسه این کمیسیون که به ریاست او برگزار شد، با اشاره به گزارش سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات مبنی بر پیشرفت ۳۷ کیلومتری فاز دوم پروژه فیبر نوری، تصریح کرد: گزارش نقطه به نقطه و متراژ طول اجرای فیبر نوری به تفصیل هر هفته در جلسه آتی ارائه می‌شود.
وی با تاکید بر بررسی گزارش پروژه کیف پول و بلیط افزار شهروندی، بیان داشت: با توجه به اتمام زمان قرارداد در آینده‌ای نزدیک و عدم تمایل معاونت مالی و اقتصادی درخصوص پیگیری، این موضوع با حضور شهردار و معاون مالی و اقتصادی  در کمیسیون تلفیق بررسی می‌شود.
در بررسی دستور کار طرح راهبردی شهر و شهرداری ۱۴۲۰ نیز قائدی عنوان داشت: موضوع توسط اعضای کمیسیون مطالعه و بررسی و نتیجه در صحن شورا ارائه می‌شود.
نایب رئیس کمیسیون هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید بر بررسی سند راهبری PMIS بر رفع ایرادات کمیته حقوقی شورا در جلسه‌ای تاکید کرد.
قائدی به بررسی گزارش پیشرفت پروژه هوشمندسازی مراکز تحت نظارت سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی نیز اشاره داشت و گفت: در جلسه آینده گزارشی از روند اجرای پروژه‌های هوشمندسازی مراکز تحت نظارت آن سازمان ارائه می‌شود.
برآورد هزینه اجرای فیبر نوری از حدفاصل ایستگاه نمازی تا میدان گل سرخ دیگر موضوع مورد بررسی در کمیسیون بود که مقرر شد توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات انجام شود.
پایان/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=21692

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.