• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

در مرداد ماه سال جاری بیش از ۵ هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس در سطح استان توزیع شد در پنج ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس بین کارگزاران در سطح شهرستان سرچهان توزیع شد شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار تن از انواع نهاده کشاورزی را بین انبار کارگزاران در شهرستان فسا توزیع کرد توزیع انواع نهاده‌های کشاورزی از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس بین کارگزاران شهرستان اقلید از آغاز سال جاری تا پایان مرداد ماه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری مقدار ۱۵ تن کود کشاورزی به شهرستان کوهچنار ارسال و توزیع کرد از آغاز سال چاری تا پایان مرداد ماه بیش از ۸۰۰ تن کود کشاورزی فسفاته از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در سطح استان توزیع شد انجام عملیات نمونه برداری از پارت ۴۷ کود سولفات پتاسیم شرکت معدنی املاح ایران توسط کارشناسان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس رویداد «دستان پر مهر» در شیراز برگزار می شود

5
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز خبر داد

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های مختلف شهری

  • کد خبر : 21621
  • 14 تیر 1400 - 5:27
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های مختلف شهری
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز از افتتاح پروژه های مختلف شهری همچون تقاطع ۳۵ متری خرامه – کمربندی (شهرک سعدی) و پیاده راه استاد شجریان خبر داد.

حمید جورکش گفت: کفسازی و بهسازی گذرهای هفت پیچ، شوریده، حاج زینل، افشار، امام زاده ابراهیم، لب آب و سرای روغنی از جمله پروژه های شهرداری منطقه ۸ است که به بهره برداری می رسد.
وی افزود: پارک میدان الله و منظر فضای سبز خلیج فارس از پروژه هایی است که در محدوده شهرداری منطقه ۷ به بهره برداری می رسد و همچنین عملیات اجرایی پارک ورزشی و پیست اسکیت نیز در بولوار تخت جمشید، شهرک صادقیه آغاز می شود.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز ادامه داد: سرای محله عرفان در بولوار عرفان غربی، پارک مطالعه در بولوار گفتار و ورزشگاه زنده یاد مهران اعتمادی نیز در بولوار گفتار که توسط شهرداری منطقه ۵ شیراز احداث شده، افتتاح می شود.
وی با اشاره به پروژه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: افتتاح اولین خانه ورزش های رزمی، اولین خانه شطرنج و اولین خانه کشتی شهرداری شیراز در خیابان نواب صفوی، آغاز عملیات اجرایی باغ کودکانه و سالن تنیس روی میز پارک بعثت و سالن توپی مجموعه ورزشی کارگر در خیابان کارگر از جمله این پروژه هاست. اولین مرکز کار آفرین شهرداری شیراز از جمله پروژه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز است که مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
جورکش از افتتاح تقاطع ۳۵ متری خرامه – کمربندی خبر داد و گفت: با پیگیری های معاونت محترم فنی و عمرانی شهرداری شیراز، روشنایی تقاطع نیز تکمیل و  در حال اتمام است و بزودی در هفته چهارم تیرماه بازگشایی و تقدیم شهروندان خواهد گردید  
وی همچنین از افتتاح باغ بانوان (باغ سلامت) و پیاده راه استاد شجریان در چمران جنوبی در محدوده شهرداری منطقه ۶ در ایام عید قربان خبر داد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز در پایان افزود: دیگر پروژه های سایر مناطق شهرداری نیز در ابتدای مرداد ماه تا اواخر مرداد آماده بهره برداری است و در لیست برنامه های افتتاح قرار دارد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=21621

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.