• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5
فرماندار شهرستان ممسني :

مردم و مسئولین ممسنی هوشمندانه تر در طراحی و اجراء گام دوم مبارزه با بیماری کرونا عمل کنند

  • کد خبر : 2158
  • 02 اردیبهشت 1399 - 22:37
مردم و مسئولین ممسنی هوشمندانه تر در طراحی و اجراء گام دوم مبارزه با بیماری کرونا عمل کنند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی داود ایوبی فرماندار گفت :در دور دوم مبارزه با شیوع ویروس کرونا نیاز به برداشتن اقدامات هوشمندانه تری برای فاصله گذاری اجتماعی مردم و مسولین است .وی که در بیست و چهارمین جلسه ستادمدیریت بیماری شهرستان ممسنی صحبت می کرد :در دور اول مبارزه با شیوع ویروس کرونا جلوه […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی داود ایوبی فرماندار گفت :در دور دوم مبارزه با شیوع ویروس کرونا نیاز به برداشتن اقدامات هوشمندانه تری برای فاصله گذاری اجتماعی مردم و مسولین است .
وی که در بیست و چهارمین جلسه ستادمدیریت بیماری شهرستان ممسنی صحبت می کرد :در دور اول مبارزه با شیوع ویروس کرونا جلوه های زیبا و زیادی از همکاری مردم و مسولین در شهرستان ممسنی ثبت و ضبط کرد که در هیچ دوره تاریخی سابقه نداشته است .
ایوبی گفت :اصناف و بازار برای حفظ سلامتی شهروندان زودتر از تصمیمات ستاد کرونای کشور و استان به صورت داوطلبانه و به منظور قطع زنجیره انسانی واحدهای صنفی خود را تعطیل کردند .
رییس ستاد کرونای شهرستان ممسنی اضافه نمود :شهر نوراباد از معدود شهرهای استان و کشور بود که با همدلی مردم عزیز و مسولین گرانقدر محورهای ورودی ان محدود و تحت پایش قرا گرفت .
او گفت :اولین قرارگاه بهداشتی کشور بعد از مرکز توسط امام جمعه محترم با مشارکت روحانیون و طلاب و بسیجیان و مردم تشکیل شد که تا کنون فعالیت های خوب و گسترده ای برای ضدعفونی کردن معابر و گندزدایی و تولید ماسک اقدام نمودند و هم چنان در حال فعالیت هستند .
نماینده عالی دولت در شهرستان ممسنی اظهار داشت :فرزندان ممسنی در مساعدت مالی به بیمارستان شهر نیز سنگ تمام گذاشتند و برای اولین بار در طول تاریخ قریب ٣۵٠میلیون تومان به صورت نقدی برای خرید ملزومات موردنیاز پرسنل زحمت کش بیمارستان ولیعصر نوراباد واریز نمودند .
وی با اشاره با وحدت و همدلی بی نظیر ایجاد شده در این ایام بین مردم مسولین نخبگان اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاها و دهیاران اظهار داشت :موفقیت های دور اول با هوشمندی می بایست در دور دوم که مبتنی بر فاصله گذاری هوشمند اجتماعی است نخبه پروری این شهرستان در اقدامات هوشمندانه نیز ساری و جاری بشود .
فرماندار ممسنی با موفق ارزیابی کردن فعالیت های ستاد کرونای شهرستان اضافه نمود :موفقیت های دور اول می بایست با اقدامات هوشمندانه تثبت و تقویت گردد تا اثر همدلی و همراهی ایجاد شده سلامت بیشتر مردم نجیب و اصیل شهرستان را فراهم کند .
در این جلسه پس از بررسی وضعیت فعلی شهرستان در مبارزه با شیوع ویروس کرونا تصمیمات لازم برای فاصله گذاری هوشمند اجتماعی اتخاذ گردید

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=2158

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.