• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6
فعالیت کارگاه‌های مجازی کانون فارس در فصل تابستان آغاز شد

آغاز فعالیت کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مجازی کانون پرورش فکری فارس

  • کد خبر : 21523
  • 17 تیر 1400 - 15:34
آغاز فعالیت کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مجازی کانون پرورش فکری فارس

فعالیت کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس آغاز شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، سعیدرضا کامرانی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با اعلام این خبر گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانستند با مراجعه به پایگاه مجازی کانون […]

فعالیت کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، سعیدرضا کامرانی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با اعلام این خبر گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانستند با مراجعه به پایگاه مجازی کانون در کارگاه‌های مجازی با توجه به علاقه‌مندی خود ثبت‌نام کنند.
بر همین اساس، کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی، از روز ۱۶ تیر در کانون پرورش فکری فارس آغاز شد که این کارگاه‌ها تا پایان شهریور ادامه دارد.
به گفته‌ی کامرانی، علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ تا ۶ سال، «نوخوان» ۷ تا ۸ سال، «نونهال» ۹ تا ۱۱ سال، «نونگاه» ۱۲ تا ۱۴ سال و «نوجوان» ۱۵ تا ۱۷سال، می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت دارند.
این کارگاه‌های مجازی در سطح ملی برنامه‌ریزی شده، محدودیت جغرافیایی برای ثبت‌نام وجود نداشته و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم جذب انجمن‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون می‌شوند.
یادآوری می‌شود کارگاه‌ها به دو صورت برخط (آنلاین) و بدون محدودیت زمان (آفلاین) از سوی مدرسان صاحب‌نام هر رشته برگزار می‌شود.
کامرانی در پایان گفت که عموم علاقه‌مندان به زبان‌های خارجی می توانند در کلاس.های کانون زبان ایران، وابسته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شرکت کنند و از مزایای گواهینامه‌های معتبر آن بهره‌مند شوند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=21523

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.