• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
11
در ماه مبارک رمضان؛

تأمین اطعام ۶ هزار نیازمند شهرستان شیراز در طرح «افطار ۱۳»

  • کد خبر : 2150
  • 02 اردیبهشت 1399 - 20:47
تأمین اطعام ۶ هزار نیازمند شهرستان شیراز در طرح «افطار ۱۳»
مهدی محلاتی مدیر موسسه های خیریه «آسمانیان مهربان شهر راز» و «حجت بن الحسن (عج)»  از اجرای طرح «افطار 13»  در ماه مبارک رمضان خبر داد.

مهدی محلاتی گفت: با اجرای این طرح،که در راستای طرح «مواسات و همدلی» به اجرا در می آید در هر روز ماه مبارک رمضان، ۶ هزار نیازمند در شهرستان شیراز اطعام می شوند.

مدیر موسسه های خیریه «آسمانیان مهربان شهر راز» و «حجت بن الحسن(عج)» افزود: زمینه مشارکت خیران با توجه به مبالغ واریزی در قالب طرح های «سلمان»، «امیرالمومنین(ع)» و «پیامبر اعظم (ص)» در این طرح فراهم شده است.

وی اضافه کرد: در طرح «سلمان» با اهدای ۶۰ هزار تومان، خیران می توانند در اطعام چهار خانواده نیازمند، طرح «امیرالمومنین (ع)» با اهدای ۷۰ هزار تومان، ۶ خانواده نیازمند، طرح «پیامبر اعظم (ص) با اهدای ۸۰ هزار تومان در اطعام هشت خانواده نیازمند مشارکت کنند.

محلاتی با اشاره به شیوه مشارکت میردم خیر فارس در طرح «افطار ۱۳» که برای سیزدهمین سال متوالی برگزار می شود، اعلام کرد: خیران با تماس با شماره های ۳۲۲۵۹۶۰۰ و ۳۲۲۷۹۶۰۰ می توانند در اطعام ایتام و نیازمندان مشارکت کنند.

وی با اعلام توزیع بسته های حمایتی میان مددجویان و  افراد تحت پوشش مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز نیز، اظهار کرد: با مشارکت خانه خیرین، موسسه های خیریه «آسمانیان مهربان شهر راز» و «حجت بن الحسن(عج)»، یک تن مرغ گرم و چهار هزار، عدد ماسک در مجتمع بهزیستی «مهرآفرین» و «حافظ» در منطقه کم برخودار «دهیپاله»، بین مددجویان تحت پوشش مجتمع های تابعه مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز توزیع شد.

محلاتی با تاکید بر اجرای این اقدام در دیگر مجتمع های خدمات بهزیستی در دیگر نقاط شهر شیراز، ادامه داد: تا پایان ماه مبارک رمضان، ۶ خانواده از بسته های معیشتی با مشارکت موسسات خیریه و مردم خیراندیش شیراز بهره مند خواهند شد.

وی با دعوت از خیران برای مشارکت در این طرح گفت: خیران می توانند، کمک های خود را به واحد مشارکت های مردمی و موسسات خیریه تابعه بهزیستی شهرستان شیراز تحویل دهند و یا از طریق شماره کارت های ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۰۲۶۷۹ و  ۵۰۲۹۰۸۷۰۰۰۶۱۹۰۴۲ و شماره حساب سیبا ۰۱۰۵۵۱۷۰۹۹۰۰۴  اهدا کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=2150

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.