• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7
فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی فارس؛

رفع تصرف بیش از ۲ میلیون متر مربع اراضی دولتی در فارس

  • کد خبر : 2147
  • 02 اردیبهشت 1399 - 20:37
رفع تصرف بیش از ۲ میلیون متر مربع اراضی دولتی در فارس
فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی فارس گفت: 2340881 متر مربع از اراضی دولتی و ملی به ارزش 3275 میلیارد ریال در سال 1398 با تلاش مامورین یگان حفاظت از اراضی و پیگیری واحد املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی فارس با هماهنگی مراجع قضایی و همکاری نیروی انتظامی رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی فارس،سرهنگ حسین مهدوی نژاد فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی فارس افزود: از مجموع ۲۳۴۰۸۸۱ متر مربع زمین تعداد ۱۹۰ مورد رفع تعریض زمین فوری به متراژ ۱۳۶۴۳۹۱ به ارزش ۲۵۴۰ میلیارد ریال و تعداد ۵۲ مورد اجرای احکام قضایی به متراژ ۹۷۶۴۹۰ به ارزش ۷۳۵ میلیارد ریال از اراضی دولتی و ملی در سال ۹۸ در سطح تصرف و از دست سودجویان و زمین خواران باز پس و به اموال دولت برگردانده شد.
وی خاطر نشان ساخت: حفاظت از حقوق بیت المال از اولویت های اصلی و مهم یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان بوده و یگان حفاظت بدون اغماض با سودجویان و معترضین به اراضی ملی و دولتی به صورت جدی و قانونی برخورد می نماید.
سرهنگ مهدوی نژاد افزود: از همه شهروندان استان در خواست می شود به محض مشاهده و اطلاع از هر گونه تصرفات غیر قانونی و ساخت و ساز های غیر مجاز و تعرضات به اراضی ملی و دولتی با شماره تلفن ۱۶۵۶ یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان فارس تماس و اطلاع رسانی کنند.
او اضافه کرد: چنانچه افراد قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند ابتدا استعلامات لازم را در این خصوص از طریق اداره کل راه و شهرسازی فارس به عمل آورده و از خرید هر گونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=2147

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.