• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7
جانشین فرماندهی سپاه فجر:

جوانان بسیجی «انقلابی و تکلیف گرا» هستند/ حضور فعال بسیجیان فارس در فرآیند اهدای خون

  • کد خبر : 2141
  • 02 اردیبهشت 1399 - 19:50
جوانان بسیجی «انقلابی و تکلیف گرا» هستند/ حضور فعال بسیجیان فارس در فرآیند اهدای خون
سردار بوعلی گفت: در موضوع مقابله با بیماری کرونا جوانان بسیجی با روحیه انقلابی و بدون هیچ چشمداشتی داوطلبانه به تکلیف خود عمل کرده اند.

به گزارش روابط عمومی سپاه فجر، سردار یداله بوعلی در دیدار با اعضای گروه جهادی شهید ربانی شیراز ضمن تجلیل از اقدامات درخشان گروه های جهادی در تولید و توزیع اقلام بهداشتی، گفت: حضور چشمگیر و فعالانه بسیجیان در قالب گروه های جهادی و در راستای تولید و توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز برای مقابله با بیماری کرونا یک اقدام کم نظیر بوده و به حجم زیادی از تقاضا برای این اقلام پاسخ داده است.
وی با بیان اینکه جوانان بسیجی «انقلابی و تکلیف گرا» هستند، گفت: در موضوع مقابله با بیماری کرونا جوانان بسیجی با روحیه انقلابی و بدون هیچ چشمداشتی داوطلبانه به تکلیف خود عمل کرده و یک جهش در تولید محصولات بهداشتی و ضد عفونی کننده در استان و کشور اتفاق افتاده است.
سردار بوعلی با اشاره به حضور فعال بسیجیان در فرآیند اهدای خون به بیماران و اِبراز اُمیدواری نسبت به ادامه این روند، گفت: در این حوزه نیز جوانان بسیجی فارس در کنار سایر اقشار خوش درخشیدند و با اهدای خون خود بخشی از نیاز استان به فراورده های خونی رفع شده است.
وی افزود: مجموعه اقدامات بسیجیان در پیشگیری از شیوع و مقابله با بیماری کرونا یک حرکت درخشان و تاثیرگذار و علاوه بر آن تجربه ای ماندگار و گرانبها در هم افزایی ظرفیت نیروهای بسیجی با کادر بهداشت و درمان استان فارس است.
سردار بوعلی در بازدید از کارگاه تولید ماسک بهداشتی گروه جهادی شهید ربانی با بیان اینکه همه مسئولان و دستگاه ها تامین مواد اولیه برای تولید اقلام بهداشتی را مدنظر قرار دهند، گفت: در بازدید از این کارگاه ها شاهد بروز خلاقیت جوانان در عرصه تولید بوده ایم و با کمترین امکانات، اقلام بهداشتی با حداکثر کیفیت ممکن تولید و توزیع می شوند.
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: گروه جهادی شهید ربانی با همکاری بسیج اصناف و بسیج ادارات استان فارس و همیاری و کمک اصناف و خیران نیک اندیش بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی و ۳۰۰ بسته بهداشتی را بین خانواده های نیازمند در محلات و خانواده های زندانیان محروم شیراز توزیع می کند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=2141

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.