• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8
فرمانده سپاه فجر:

بسیج اساتید قشری اثرگذار، تعیین کنند و پیش برنده در جامعه است

  • کد خبر : 21266
  • 06 تیر 1400 - 9:43
بسیج اساتید قشری اثرگذار، تعیین کنند و پیش برنده در جامعه است
سردار بوعلی گفت: بسیج اساتید باید بعنوان یک جریان تعیین کننده و جهت دهنده به همه اقشار جامعه بخصوص جوانان نقش آفرینی کند.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی سپاه فجر، سردار یداله بوعلی در دیدار با جمعی از اساتید بسیجی استان فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مصطفی چمران، گفت: این شهید والامقام دارای یک شخصیت فعال، چند بعدی و تاثیرگذار در جغرافیای جهان اسلام است و امروز بعنوان افتخاری برای همه مسلمانان و الگویی شاخص برای همه دانشگاهیان شناخته شده است.
وی با بیان اینکه بسیج اساتید قشری اثرگذار، تعیین کنند و پیش برنده در جامعه است، گفت: بسیج اساتید باید بعنوان یک جریان تعیین کننده و جهت دهنده به همه اقشار جامعه بخصوص جوانان نقش آفرینی کند.
فرمانده سپاه فجر افزود: یکی از فلسفه های وجودی اقشار بسیج شناسایی ظرفیت های موجود در قشر تخصصی و پیوند این ظرفیت ها با توانمندی های مردمی برای حل مشکلات است.
وی با بیان اینکه اساتید بسیجی مروج فرهنگ اسلامی و انقلابی در جامعه علمی کشور هستند، خاطرنشان کرد: اساتید بسیجی نقش اصلی را در معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به جامعه و جوانان بخصوص در حوزه علم و فناوری بر عهده دارند.
سردار بوعلی با اشاره به تولید موفق واکسن کرونا توسط متخصصین ایرانی، گفت: امروز نام جمهوری اسلامی ایران در کنار کشورهای تولید کننده واکسن این بیماری قرار گرفته و به جامعه علمی، پژوهشی و تحقیقاتی کشور و همه دست اندرکاران ساخت واکسن ایرانی کرونا تبریک می گوییم.
وی با بیان اینکه نااَمن کردن سرزمین ایران اسلامی یکی از اهداف اصلی دشمنان است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از راه های مختلف بدنبال ایجاد توطئه در درون نظام اسلامی هستند و امروز همه جبهه کفر برای مقابله با انقلاب اسلامی به میدان آمده است.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه نیروهای مسلح با اقتدار از مرزهای کشور حفاظت و حراست می کنند، گفت: هرگونه تهدید و تجاوز دشمن با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح مواجه خواهد شد و توانایی پاسخ به دشمنان فراتر از مرزهای جغرافیایی وجود دارد.
سردار بوعلی با بیان اینکه امروز در زمینه دستیابی به تکنولوژی دفاعی در وضعیت بسیار خوبی بسر می بریم، گفت: اقتدار دفاعی یکی از مولفه های قدرت کشورهاست که ما با اتکاء به خدا و اعتماد به نخبگان کشور به آن دست پیدا کرده ایم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=21266

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.