• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
8
در دیدار رئیس سازمان صمت فارس با رئیس کل دادگستری این استان به مناسبت هفته قوه قضائیه مطرح شد؛

۳۶ طرح بزرگ و تاثیر گذار صنعتی و معدنی در فارس به بهره برداری می‌رسد

  • کد خبر : 21229
  • 05 تیر 1400 - 12:32
۳۶ طرح بزرگ و تاثیر گذار صنعتی و معدنی در فارس به بهره برداری می‌رسد
در سالجاری ۳۶ طرح بزرگ و تاثیر گذار صنعتی و معدنی با اشتغال‌زایی بالا و با سرمایه گذاری ۳۸۰ هزار میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

مهندس “حمید رضا ایزدی” رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس به همراه معاونین خود با حضور در دادگستری استان، هفته قوه قضائیه را به حجت الاسلام والمسلمین “سید کاظم موسوی” رئیس کل دادگستری فارس، معاونین ایشان، قضات و سایر همکاران ایشان تبریک و تهنیت گفت.
پنج شنبه سوم تیرماه ۱۴۰۰ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس به همراه معاونین این سازمان با رئیس کل دادگستری استان دیدار نمود.
“ایزدی” در این دیدار ضمن تبریک بمناسبت هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان گفت: خدمات رئیس کل دادگستری، دادستان و مجموعه قضات گرانقدر دادگستری استان فارس در ایجاد امنیت و آرامش شهر و شهروندان ستودنی و قابل تقدیر است.
وی با اشاره به نقش و جایگاه ویژه قوه‌قضائیه که از مهم ترین دستگاه های اجرای عدالت و برقراری نظم و امنیت در جامعه است،افزود: هدف از این دیدار تبریک هفته قوه قضائیه و تشکر و قدردانی از خدمات خالصانه و بی شائبه تمامی عوامل و کارکنان مجموعه قوه قضائیه در عرصه های مختلف خصوصا صنعت، معدن و تجارت و ارائه گزارشی مبسوط از مجموعه فعالیت های سازمان است.
رئیس سازمان صمت فارس بیان کرد: فعالان دستگاه قضایی تلاشگران واقعی عرصه عدالت هستند که با مجموعه خدماتی که انجام می دهند، آرامش و امنیت را برای مردم به ارمغان می آورند.
“ایزدی” اظهار داشت: بدون شک رئیس کل دادگستری و دستگاه قضایی استان در امنیت سرمایه گذاری و حمایت از واحدهای بزرگ اقتصادی و همچنین بازگرداندن واحدهای راکد به چرخه تولید نقش بسزایی دارد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس اعلام کرد: در سالجاری ۳۶ طرح بزرگ و تاثیر گذار صنعتی و معدنی با اشتغال‌زایی بالا و با سرمایه گذاری ۳۸۰ هزار میلیارد ریال به بهره برداری می رسد که در  ایجاد صنایع پایین دستی، توسعه اقتصادی و اشتغال پایدار  تاثیر بسزایی دارد.
حجت الاسلام والمسلمین “سید کاظم موسوی” رئیس کل دادگستری فارس نیز در این جلسه با تشکر از مجموعه فعالیت‌های مهندس “ایزدی” و همکاران آن سازمان گفت:خوشبختانه در سال جاری هیچ گونه شکایتی از سازمان صمت رخ نداده و تلاش و کوشش این سازمان در جهت رفع مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی و تامین کالاهای اساسی به خوبی مشهود است.
وی ضمن آرزوی موفقیت روز افزون برای همکاران در سازمان صمت قول داد در یک فرصت مناسب ضمن حضور در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از نزدیک با فعالیت های این سازمان آشنا شده تا تبادل اطلاعات لازم صورت پذیرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=21229

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.