• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5
فرماندار ممسني :

گازرسانی یکصد روستای این شهرستان در دولت تدبیر و امید

  • کد خبر : 2104
  • 01 اردیبهشت 1399 - 3:01
گازرسانی یکصد روستای این شهرستان در دولت تدبیر و امید

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی داود ایوبی فرماندار ممسنی در اولین جلسه ستاد سوخت شهرستان در سال جاری گفت :در شهرستان ممسنی قریب ٣٠٠پارچه روستا و ابادی وجود دارد که از این تعداد ١۶٨روستای ان قابلیت و شرایط گازرسانی در زمان فعلی را دارد که از این تعداد تاکنون ١٢۵روستا گازرسانی یادر حال گازرسانی […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی داود ایوبی فرماندار ممسنی در اولین جلسه ستاد سوخت شهرستان در سال جاری گفت :در شهرستان ممسنی قریب ٣٠٠پارچه روستا و ابادی وجود دارد که از این تعداد ١۶٨روستای ان قابلیت و شرایط گازرسانی در زمان فعلی را دارد که از این تعداد تاکنون ١٢۵روستا گازرسانی یادر حال گازرسانی است که قریب یکصد روستای ان در دولت دهم و یازدهم انجام شده است.


وی افزود :برای ۴٣روستای باقیمانده اقدامات لازم برای گازرسانی انها در حال انجامه که به حول قوه الهی تا پایان دولت یازدهم اکثریت انها گاز دار خواهند شد .


رییس ستاد سوخت شهرستان ممسنی اضافه نمود: دردودهستان پراشکفت و میشان سرانه گازرسانی به علت مسافت و کوهستانیی بودن خیلی بالاتر از سرانه کشوری براورد شده که رایزنی لازم برای گازدار شدن انها به شدت در حال پیگیری است .

ایوبی گفت :در شش ماه گذشته٨/۵میلیون لیتر نفت سفید برای تامین سوخت روستاییان فاقد گاز توزیع شده که امیدواریم در سال جاری با گازدار شدن تعداد دیگری از روستاها این رقم به نصف کاهش یابد .


فرماندار ممسنی به اجرای توزیع الکترونیکی نفت سفید در سال جاری اشاره و اظهار داشت :انتظار می رود روستاییان عزیز فاقد گاز با ثبت نام در سامانه تجارت اسان برای تامین سوخت مورد نیاز ثبت نام کتند تا در تامین ان دچار مشکل نشوند .
نماینده عالی دولت در شهرستان ممسنی اظهار داشت :گرچه تنوع اقلیم و تعداد زیاد مناطق روستایی این شهرستان را به شهرستان با مصرف بالای نفت سفید تبدیل نموده ولی انتظار است با اقدامات در حال انجام و پیگیری در جهت گازرسانی زمینه تبدیل شهرستان به شهرستان سبز فراهم گردد.
در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر اعضا تصمیمات لازم برای ثبت نام روستاییان و عشایر وتسریع در گازرسانی و نظامند کردن توزیع نفت سفید و کپسول گاز اتخاذ گردید

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=2104

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.