• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

دعوت فرماندار سپیدان از عموم مردم جهت شرکت در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی

  • کد خبر : 2063
  • 31 فروردین 1399 - 18:47
دعوت فرماندار سپیدان از عموم مردم جهت شرکت در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی
مهندس جمال جوادی جهرمی فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی سپیدان در پیامی از عموم مردم شهرستان برای شرکت گسترده در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سپیدان،در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

کتاب از ارزشمندترین کالاهای فرهنگی به شمار می رود که نقش مهمی در آگاهی و ارتقای فرهنگ یک کشور دارد. به همین دلیل هم یکی از مهمترین راهبردها در یک برنامه ریزی صحیح فرهنگی، رواج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه است و برای رسیدن به این هدف یعنی عادت به کتابخوانی و بسترسازی فرهنگی برای آن، یک برنامه ریزی صحیح و منطقی ضروری است تا با ارایه راهکارهای درست، این امر در جامعه اجرایی شود.

باتوجه به این مهم در چنین شرایطی که جامعه درگیربحران کرونا شده و بهترین توصیه برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری در خانه ماندن است این شرایط بستری را فراهم کرده تا بتوانیم از این فرصت در خانه ماندن برای ارتباط و انس با کتاب استفاده کنیم و بامطالعه کتاب‌های ارزشمندبه بار علمی و معنوی خود بیفزایم و البته در این میان شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی که در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و شناساندن فرهنگ رضوی و بهره مندی از سیره پاک ائمه اطهار به ویژه هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت علی ابن موسی الرضا(ع) از طریق مطالعه سیره ایشان از اهمیت بسزایی برخوردار است، بهترین مسیر برای رسیدن به این هدف خواهد بود.

لذا انتظار می‌رود مردم فهیم شهرستان سپیدان به ویژه نسل جوان و نوجوان و عموم علاقه مندان به مطالعه کتاب، این فرصت را غنیمت شمرده و با حضور پرشور و گسترده خود در این جشنواره، معرفتشان را نسبت به اهل بیت افزایش داده و آنچه را که نسبت به این بزرگان دینی یاد می‌گیرند سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

جمال جوادی جهرمی
فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان سپیدان

گفتنی است دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در سه بخش «فردی»، «گروهی»، «خانوادگی» و در دو بستر مکتوب و الکترونیک برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط با این بخش، به صورت فردی، گروهی یا خانوادگی، در دو شیوه مکتوب و الکترونیکی در جشنواره شرکت کنند. برای شرکت در بخش الکترونیک به سایت سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی www.samakpl.ir و یا سایت جشنواره رضوی www.razavi.iranpl.ir مراجعه نمایید.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=2063

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.