• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7
مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه فجرفارس به مناسبت روز ملی اصناف؛

اصناف، بزرگترین بخش نظام اقتصادی کشور است

  • کد خبر : 20500
  • 01 تیر 1400 - 11:43
اصناف، بزرگترین بخش نظام اقتصادی کشور است
پاسدار مهدی دوکوهکی مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه فجر استان فارس در پیامی یکم تیرماه، “روز ملی اصناف “ را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفت.

در پیام مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه فجر استان فارس به مناسبت “ روز ملی اصناف “ آمده است:
الکاسب حبیب‌الله
اصناف، بزرگترین بخش نظام اقتصادی کشور و از جمله بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط به شمار می ‌روند که بخش اعظمی از نظام تولید، توزیع و خدمات را به خود اختصاص داده ‌اند. همچنین، با توجه به گستره فعالیت اصناف در کشور، علاوه بر ایفای نقش مؤثر در عرصه اقتصادی، در مسائل اجتماعی و فرهنگی نیز نقش مهمی ایفا می‌ نمایند. براین اساس، ظرفیت‌ها و قابلیت‌ هایی که اصناف در عرصه‌‌های مختلف و از همه مهم تر عرصه اقتصادی جامعه دارند، باعث شده تا نگاه‌ها به سمت این بخش به عنوان بخشی اثرگذار در رونق تولید و همچنین برخورد با کالای قاچاق در نظام توزیع جلب شود‪ . در طول تاریخ این مرز و بوم، قشر زحمتکش و خدوم اصناف با برخورداری از روحیه مذهبی و پایبندی به اصول و ارزش‌های دینی، کارنامه درخشانی را از خود بر جای گذاشته و با مولفه‌های ارزشمندی همچون امانت، انصاف و عدالت عجین بوده‌اند

اصناف با بصیرت در تمامی مراحل انقلاب همراه با اقشار مختلف مردم سختی‌های مسیر توسعه را پیموده و با تداوم حضور خود به ویژه در شرایط خاص رکود اقتصادی کنونی و زیان های مالی و معنوی ناشی از شیوع بیماری کرونا بدون هیچگونه حمایت دولتی ، تنها با اتکا به داشته های خود به ویژه اتحاد و همدلی در راستای تحقق شعار سال و با دشمن شناسی همواره موجب موفقیت‌های بیشماری در کشور بوده‌اند.

اینجانب فرا رسیدن روز ملی اصناف را به تمامی صنوف و اعضای محترم جامعه اصناف ، بازاریان و دیگر فعالان اقتصادی استان فارس تبریک و تهنیت عرض نموده و در سایه الطاف الهی ،سرافرازی، پیروزی و بهروزی برای این عزیزان مسئلت می نمایم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=20500

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.