• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
10
​مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس خبر داد:

​اتصال بیش از ۱۴۰۰ خانوار روستایی فارس به شبکه ملی اطلاعات

  • کد خبر : 20493
  • 01 تیر 1400 - 9:40
​اتصال بیش از ۱۴۰۰ خانوار روستایی فارس به شبکه ملی اطلاعات
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از اتصال 12 روستای استان فارس به شبکه ملی اطلاعات و دسترسی این روستاها به اینترنت پرسرعت همراه با پوشش جمعیتی 4900 نفر در قالب 1464 خانوار خبر داد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، مهرداد سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس با اعلام این خبر گفت: در یک هفته گذشته، ۱۴۶۴ خانوار روستایی در شهرستانهای آباده، ممسنی و شیراز با جمعیت ۴۹۰۰ نفر به شبکه ملی اطلاعات و شبکه پهن باند ارتباطی سیار اپراتور اول متصل شده اند.
وی روستاهای برخوردار شده از اینترنت پرسرعت را روستاهای فیروزی، چنار و نجف آباد سفلی از توابع شهرستان آباده، روستاهای پیرحسینی، توکل آباد مرکزی و باباصالح از توابع شهرستان ممسنی، روستاهای رمغان، سبوک، شکفت، چشمه بردی و سعادت آباد از توابع بخش ارژن شهرستان شیراز و روستای قلعه چوبی از توابع بخش مرکزی شهرستان شیراز، جمعاً با جمعیت ۴۹۰۰ نفر در قالب ۱۴۶۴ خانوار روستایی ذکر کرد.
سهرابی با بیان اینکه اتصال این روستاها به شبکه ملی اطلاعات، از محل طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (USO)، تامین اعتبار شده است، هدف از اجرای این طرح ها را کاهش هزینه ها و محرومیت زدایی و ایجاد بستر لازم برای رونق اقتصادی و اشتغال پایدار در این مناطق عنوان کرد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس در پایان از حمایت های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار فارس، نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی، مجری طرح توسعه خدمات عمومی اجباری وزارت، فرمانداران، بخشداران، دستگاههای همکار و همچنین تلاش و زحمات همکاران مخابرات استان و شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) برای افتتاح این پروژه ها تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=20493

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.