• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
7
رئیس جهاددانشگاهی فارس اعلام کرد:

راه‌اندازی سامانه جامع پساکرونا توسط جهاددانشگاهی در سطح ملی

  • کد خبر : 2048
  • 31 فروردین 1399 - 18:13
راه‌اندازی سامانه جامع پساکرونا توسط جهاددانشگاهی در سطح ملی
رئیس جهاددانشگاهی استان فارس گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی ایجاد شده به واسطه شیوع کروناویروس، جهاددانشگاهی در اقدامی علمی، سامانه جامع پسا کرونا را با هدف کمک به تداوم فعالیت و رونق فعالیت‌های اقتصادی در سطح ملی راه‌اندازی کرده است.

دکتر مظاهر بابایی یکشنبه ۳۱ فروردین در یک کنفرانس خبری مَجازی توضیح داد: سامانه جامع به نشانی www.ohop.ir  با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاددانشگاهی در سطح ملی راه‌اندازی شده است.

بابایی خاطرنشان کرد: هدف از راه‌اندازی این سامانه، ابتدا جلوگیری از تداوم رکود و کمک به رونق اقتصادی، کمک به اجرای بهتر و مطلوبتر طرح فاصله گذاری اجتماعی، کاهش ترددهای غیرضروری و حتی ضروری شهروندان، استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی برای فعالیت‌های اقتصادی و تداوم تولید و در نهایت دست یابی به شعار سال یعنی جهش در تولید بوده است.

او بسترسازی رونق هرچه بیشتر تجارت و کسب و کارهای اینترنتی، ایجاد فضایی امن و قابل اعتماد برای عرضه و تقاضا در فضای مجازی و تبدیل تهدید شیوع کروناویروس به یک فرصت را بخشی از اهداف این اقدام اعلام و خاطرنشان کرد: در این سامانه، امکان ثبت نام و فعالیت برای تمام کسب و کارها، وجود دارد و علاقه‌مندان امکان استفاده از این بستر را دارند.

رئیس جهاددانشگاهی استان فارس همچنین گفت: این سامانه یک بستر کاملا امن برای خرید و فروش محصولات، خدمات و کالاها محسوب می‌شود که شرایط مناسب عرضه و تقاضا را ایجاد کرده است.

بابایی با بیان اینکه در دوران پساکرونا شاهد تغییراتی در سبک زندگی مردم نیز خواهیم بود، گفت: این سامانه، علاوه بر فراهم کردن بستری برای تقویت و رونق کسب و کارهای موجود، زمینه‌ساز ایجاد مشاغل و کسب و کارهای جدید هم خواهد بود.

رئیس جهاددانشگاهی استان فارس ادامه داد: به حتم دوران پساکرونا، به واسطه شرایط جدیدی که مردم جهان آن را تجربه کرده‌اند، مسیر بسیاری از کسب و کارها تغییر کرده و مشاغل و کسب و کارهای جدیدی ایجاد شده و رونق پیدا خواهد کرد.

بابایی از علاقه‌مندان به استفاده از سامانه جامع ذکر شده برای انجام فعالیت‌های مختلف اقتصادی، خصوصا دارندگان ایده‌های خلاق و همچنین کسب و کارهایی که پیش از این نیز در بستر فضای مجازی و با استفاده از نرم‌افزارهای مختلف فعالیت داشته‌اند، پیشنهاد داد که با مراجعه به نشانی www.ohop.ir در این سامانه ملی ثبت نام کرده و از بستر ایجاد شده در راستای بهبود شرایط کار و فعالیت‌های شغلی و اقتصادی، بهره ببرند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=2048

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.