• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز:

اصلی‌ترین وظیفه ما مشارکت حداکثری در انتخابات است

  • کد خبر : 20456
  • 25 خرداد 1400 - 4:47
اصلی‌ترین وظیفه ما مشارکت حداکثری در انتخابات است
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر اعلام کرد: اصلی ترین وظیفه ما مشارکت حداکثری در انتخابات، تشویق شهروندان به این امر مهم و دقت در انتخاب اصلح است.

 آرش فرج‌زاده در نشست بصیرتی و روشنگری فرماندهان پایگاه و شوراهای پایگاه های بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز گفت: با شرکت در انتخابات و انتخاب افراد کارامد، با ایمان، پر انگیزه و علاقه مند به کار؛ آینده کشور را تضمین کنیم.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات که ضروری‌ست نصب العین همگان قرار گیرد، افزود: طبق بیانات ایشان « علاج دردهای مزمن کشور در انتخابات پر شور و انتخاب صحیح و اصلح است»، «انتخابات یک افتخار، فرصت، ذخیره و امکان است»، « وقتی مردم در انتخابات شرکت کنند و شور انقلابی خودشان را نشان بدهند، این موجب امنیّت کشور و پس زدنِ دشمنان می شود»، «می‌گویند آزادی نیست و مهندسی شده است و این برای دلسردی مردم است» و «انتخابات یک ظرفیت بزرگ برای پیشرفت کشور است».
قائم مقام شهردار شیراز با بیان اینکه انتخابات تزریق خون تازه ای به نظام جمهوری اسلامی است، گفت: هدف دشمنان دلسردی مردم نسبت به شرکت در انتخابات است، از این رو باید با شرکت در انتخابات در چارچوب اقتدار کشور و طی کردن مسیر شهدا عمل کنیم.
فرج‌زاده با تاکید بر اینکه نتیجه رای مردم برای همه ما ملاک عمل است، عنوان کرد: نکته راهبردی در انتخابات این است که نباید در نحوه برگزاری و نتیجه انتخابات تشکیک شود و باید در مقابل انواع توطئه ها مقاومت کرد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تدوین و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری افزود: معتقدم طبق سرفصل های این بیانیه باید استراتژی ها را تدوین و برنامه ریزی کرد و مسیر حرکت و اقدامات را در این چارچوب قرار داد.
وی خاطرنشان کرد: ضروری است با شناخت از گذشته برای رقم زدن آینده ای درخشان در فصل جدید انقلاب اسلامی گام های استوار برداریم و با مدیریت جهادی و بهره گیری از اصل «ما می توانیم» که برگرفته از ایمان اسلامی است در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی حرکت کنیم.
قائم مقام شهردار شیراز با اشاره به نقش مهم و کلیدی جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب گفت: در این بیانیه جوانان محور تحقق نظام پیشرفته جمهوری اسلامی هستند که باید به آنها تکیه کرد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز ادامه داد: هفت توصیه مهم مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب که چشم انداز و مسیر حرکت ماست عبارتند از توجه به علم و پژوهش در میان مردم برای پیشرفت در سطح دنیا، معنویت و اخلاق که دین مبین اسلامی بر پایه آن است، اقتصاد و سیاست های اقتصاد مقاومتی که امری کلیدی و تعیین کننده است، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی در روابط خارجی و مرزبندی با دشمنان، توجه به سبک زندگی و عدم ترویج فرهنگ غربی.
حجت الاسلام محمودزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس نیز در این نشست که با حضور فرماندهان و اعضای پایگاه های بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز برگزار شد، گفت: افراد با بصیرت گذشته را تحلیل می کنند، نگاهشان به آینده است و راهبردهای آن را می شناسند و برای رسیدن به آن راهبردها امروز یک تصمیم صحیح می گیرند و این امر در عرصه انتخابات نیز مشهود است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس افزود: باید نخبگان جامعه در هنگام انتخابات این معرفت و بصیرت را پیدا کنند و به جامعه منتقل کنند تا تصمیم درست گرفته شود و وظیفه نخبگان در این زمان، بصیرت افزایی در میان ملت برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=20456

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.