• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10
مدیر کل امداد امام خمینی(ره) استان فارس؛

استان فارسی ها ۶۱ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

  • کد خبر : 20332
  • 19 خرداد 1400 - 19:14
استان فارسی ها ۶۱ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
مردم خیر و نیکوکار استان فارس در 2 ماهه امسال بالغ بر 61 میلیارد ریال صدقه پرداختند.

محمد بذرافشان ، مدیر کل امداد فارس گفت: در ۲ ماهه نخست امسال مردم نیکوکار این استان ۶۱ میلیارد و ۵۶۴ میلیون ریال صدقه پرداخت کردند.
بذرافشان افزود: سال گذشته ۴۵ میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال صدقه توسط خیران و نیکوکاران استان از طریق پرداخت صدقات الکترونیک، صنادیق ثابت و سیار سطح استان و مراکز نیکوکاری پرداخت شده است که در این امسال با همیاری و همدلی مردم و فعالیت های جهادی کارکنان این حوزه، شاهد رشد ۳۴ درصدی صدقات در استان بودیم.
مدیر کل امداد فارس تصریح کرد: سهم مشارکت مردم نیک اندیش استان در ۲ ماهه امسال از طریق پرداخت الکترونیک و صنادیق سطح استان مبلغ ۳۶ میلیارد و ۶۸۶ میلیون ریال بوده است که در مقایسه با مبلغ ۱۲ میلیارد و ۴۹۴ میلیون ریالی مدت مشابه سال گذشته، شاهد رشد ۱۹۴ درصدی هستیم.
او با اشاره به روش های نوین پرداخت صدقات اضافه کرد: در شرایط کنونی جامعه به دلیل پیشگیری از بیماری کرونا و جلوگیری از تماس مستقیم دست‌ها با پول، همچنین عدم مراجعه مسئولان امور خیران به درب منازل و رعایت بهداشت صدقه دهندگان مردم فهیم می توانند صدقه خود را از طریق تلفن همراه و به شیوه‌های نوین الکترونیکی پرداخت کنند.
بذرافشان خاطر نشان کرد: کد USSD کمیته امداد فارس با شماره گیری #۲۰۷۱۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه، نصب اپلیکیشن های سکه، سنا، ارسال عدد ۱ به شماره ۸۸۷۷ ، تماس تلفن ملی نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ و سایت امداد امام(ره) به نشانی emdad.ir از دیگر راه های پرداخت صدقه به صورت غیر حضوری است.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=20332

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.