• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10
با حضور فرماندهان بسیج ادارات شیراز؛

برگزاری دومین کارگاه آموزشی بصیرتی و توجیهی رزمایش دفاع از مقر ادارات و سازمان‌ها

  • کد خبر : 20078
  • 13 خرداد 1400 - 5:32
برگزاری دومین کارگاه آموزشی بصیرتی و توجیهی رزمایش دفاع از مقر ادارات و سازمان‌ها

نشست بصیرتی و آموزشی خودحفاظتی و دفاع از مقر فرماندهان بسیج ادارات شیراز با سخنرانی سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس، سرهنگ جمالی جانشین سردار در قرارگاه شهید اسکندری و سرهنگ محرابی مسئول سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس و با حضور دکتر جواد قناعتی رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان فارس و مهندس فرج […]

نشست بصیرتی و آموزشی خودحفاظتی و دفاع از مقر فرماندهان بسیج ادارات شیراز با سخنرانی سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس، سرهنگ جمالی جانشین سردار در قرارگاه شهید اسکندری و سرهنگ محرابی مسئول سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس و با حضور دکتر جواد قناعتی رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان فارس و مهندس فرج زاده قائم مقام شهردار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز برگزار شد.
سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در این نشست با مروری بر تاریخ انقلاب و اسلام گفت: شاهد موفقیت ها و پیروزی های بسیاری در تاریخ اسلام، تشیع، انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بودیم که این پیروزی ها در شرایطی سخت با توکل به خدا و تلاش مردم به وقوع پیوست. 
سردار بوعلی افزود: همواره پیروزی ها را در سخت ترین شرایط یه دست آوردیم. طی سالها و دهه های اخیر هرگاه به ظرفیت های داخلی و باورهای دینی‌مان بر مبنای فرمان ولی‌ امر مسلمین که می‌توانیم بر پای خود بایستیم، اتکا کردیم، به پیروزی رسیدیم. 
وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد که مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای شکل بگیرد و همگان را برای حضور در پای صندوق های رای با بهره‌گیری از ظرفیت های مختلف تشویق می‌کنیم تا اقتدار جمهوری اسلامی در جهان بار دیگر به همگان نشان داده شود. 
فرمانده سپاه فجر فارس اعلام کرد: امروز در دنیا قدرتی نیست که محاسباتی داشته باشد و در آن محاسبات نظام جمهوری اسلامی ایران را به محاسبه نیاورد. این امر در امتداد خط مقاومتی است که شهدا ترسیم کردند و در میدان عمل مشخص شد پیروزی با جریان مقاومت است. 
سردار بوعلی با اشاره به اینکه شاهد پیروزی جریان مقاومت در لبنان، غزه، سوریه و … هستیم، گفت : این امر حاصل خون شهدا است و ما مدیون خون شهدا به ویژه حاج قاسم سلیمانی هستیم. 
سرهنگ محرابی مسئول سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس در نشست بصیرتی و آموزشی خودحفاظتی و دفاع از مقر فرماندهان بسیج ادارات شیراز گفت: حضور فعال فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات در خصوص جلوگیری از آسیب ها و تهدیدات پیش رو و تبدیل آن به فرصت برای استحکام هر چه بیشتر جمهوری اسلامی ایران ضروری است.
مسئول سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس با توجه به تجارب این نهاد در تامین امنیت جامعه و مردم به ویژه در بزنگاه های حساس افزود: تمام تلاش ما بر مبنای دفاع از مردم، کشور و جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدیدات و فتنه های مختلف و نقشه های از پیش برنامه ریزی شده دشمنان است.
سرهنگ جمالی جانشین سردار در قرارگاه شهید اسکندری نیز در این نشست با تکیه بر تجارب این نهاد در تامین امنیت گفت: انتخابات امسال بسیار حساس است و وظیفه ما علاوه بر تشویق به حضور حداکثری پای صندوق های رأی، تأمین امنیت به عنوان بزرگترین سرمایه اجتماعی است‌.
سرهنگ جمالی افزود: انتخابات پیش رو ان‌شاءالله در اوج صلابت برگزار می شود و مردم ثابت کرده اند در تنگناها همیشه به موقع حضور پیدا کرده اند و حضور حداکثری را رقم میزنند.
جانشین سردار در قرارگاه شهید اسکندری اضافه کرد: وظیفه حفظ و حراست از امنیت هر اداره بر عهده مدیر آن اداره با همکاری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج و حراست آنجا است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=20078

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.