• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز اعلام کرد

استاپلیکیشن سِوُ، اپلیکیشنی برای جمع آوری پسماند در منطقه ۴ شهرداری شیراز

  • کد خبر : 20051
  • 08 خرداد 1400 - 5:19
استاپلیکیشن سِوُ، اپلیکیشنی برای جمع آوری پسماند در منطقه ۴ شهرداری شیراز
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز گفت: اپلیکیشن سِوُ برای جمع آوری مواد بازیافتی به شیوه نوین در منطقه ۴ شهرداری شیراز در حال بهره برداری با استفاده از این اپلیکیشن شهروندان می توانند مواد بازیافتی را طبق تاریخ و ساعت درخواستی دلخواه خودتان تحویل شهرداری دهند و در مقابل هدایایی دریافت کنند.

خوشبخت بیان داشت: برای جمع آوری پسماندهای خشک قابل بازیافت در شهر شیراز روش های مختلفی وجود دارد .تا پایان سال ۱۳۹۹ روش های جمع آوری پسماند خشک قابل بازیافت شامل مراجعه هفتگی خودروها به درب منازل و ادارات و شرکتها، استقرار ۶۲ ایستگاه اطلاع رسانی و جمع آوری مواد قابل بازیافت در سطح شهر و مراجعه شهروندان به ایستگاه ها و همچنین جمع آوری پسماندهای قابل بازیافت مشاغل به صورت روزانه بود.
وی اظهار داشت: یکی از مشکلات روش های قبل برای شهروندان به ویژه شهروندانی که شاغل هستند ساعات مراجعه خودروهای بازیافت بود که شهروندان در منزل حضور نداشتند و این موضوع باعث کاهش مشارکت می گردید.
خوشبخت افزود: برای رفع این مشکل سازمان مدیریت پسماند اقدام به طراحی و اجرای اپلیکیشن با نام شیرازی سِوُ نمود که در این روش شهروندان اپلیکیشن را بر روی گوشی های موبایل خود نصب نموده و درخواست جمع آوری مواد بازیافتی طبق تاریخ و ساعت دلخواه خود می دهند.
رئیس سازمان مدیریت پسماند در ادامه گفت: برای مشارکت بیشتر شهروندان در استفاده از این اپلیکیشن جوایز ویژه ای نیز در نظر گرفته شده است .
وی در مورد جوایز این توضیح را داد که به هزار (۱۰۰۰)  نفر اولی که اپلیکیشن را نصب و درخواست جمع آوری پسماندهای بازیافتی بدهند مبلغ ۱۰۰ هزار ریال امتیاز داده می شود ، علاوه بر این در پایان هر ماه به ده(۱۰) نفر از شهروندان که از طریق این اپلیکیشن مواد بازیافتی را تحویل داده و بیشترین امتیاز را کسب نمایند هر نفر مبلغ سه میلیون ریال پاداش داده می شود و همچنین اگر کودکان و نوجوانان این اپلیکیشن را نصب و به نام خود بازیافت را تحویل دهند در پایان هر ماه به قید قرعه یک دستگاه دوچرخه پاداش داده می شود.
خوشبخت در پایان از شهروندان تقاضا کرد با نصب و استفاده از این اپلیکیشن سازمان را همچون گذشته در ارائه خدمات بهتر یاری کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=20051

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.