• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4
شهردار شیراز:

تخریب کاندیداهای انتخابات و سیاه‌نمایی، مشارکت را کاهش می‌دهد

  • کد خبر : 20036
  • 03 خرداد 1400 - 5:09
تخریب کاندیداهای انتخابات و سیاه‌نمایی، مشارکت را کاهش می‌دهد
شهردار شیراز گفت: تخریب کاندیداها از سوی یکدیگر و سیاه نمایی از سوی جناح های رقیب در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها منجر به کاهش مشارکت خواهد شد.

حیدر اسکندرپور یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تخریب دولت و مدیریت شهری خصوصا در کلانشهرها در آستانه انتخابات به کاهش سطح مشارکت منجر خواهد شد و این احتمال نیز وجود دارد که با این رویکرد مردم به سمت شعارهای غیرعملی گرایش پیدا کنند.
وی با بیان اینکه تخریب به بی ‌اعتمادی و در پی آن کاهش مشارکت در انتخابات منجر می شود،اظهار داشت: نگاه به آینده، داشتن برنامه و ایجاد امیدواری به شرایط بهتر برای کشور و شهرها افزایش مشارکت را در پی خواهد داشت.
شهردار شیراز تاکید کرد: ضروری است که با ارایه برنامه به مردم این اطمینان را داد که آینده کشور روشن است و این رویکرد به خلق فضای سرزنده انتخاباتی می‌انجامد.
وی ادامه داد: مهمترین دغدغه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۴۰۰ باید مشارکت حداکثری باشد اما در این شرایط بعضی با سیاه نمایی و تخریب قصد تخریب یکدیگر را دارند که این مساله به منافع ملی کشور ضربه خواهد زد.

اسکندرپور با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو گفت: کینه ورزان این کشور به انتخابات ۱۴۰۰ چشم دوخته اند، به گونه‌ای که به هر نحوی که بتواند مشارکت را تضعیف کنند و در این شرایط نخبگان باید هوشیار بوده و از بازی ناخواسته در زمین اپوزیسیون بپرهیزند.
وی با بیان اینکه مشارکت پایین در انتخابات مشکلات زیادی به بار خواهد آورد گفت: کاهش مشارکت در انتخابات پیش رو به افزایش فشارهای اجتماعی،سیاسی،امنیتی و اقتصادی منجر و مشکلات جامعه را فزونی می بخشد.
شهردار شیراز تاکید کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ پشتوانه‌ای قوی برای نظام ،ضامن امنیت کشور و دلیلی محکم برای رفع مشکلات اقتصادی است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=20036

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.