• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

بازدید سرزده رئیس کل دادگستری استان فارس از حوزه قضایی سپیدان

  • کد خبر : 19952
  • 30 اردیبهشت 1400 - 16:59
بازدید سرزده رئیس کل دادگستری استان فارس از حوزه قضایی سپیدان
رئیس کل دادگستری استان فارس در رأس هیأتی به طور سرزده از حوزه قضایی سپیدان بازدید کرد و روند رسیدگی به پرونده های قضایی و عملکرد قضات و کارکنان این مجموعه قضایی را از نزدیک بررسی و با امام جمعه این شهرستان نیز دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با تأکید بر اینکه مسئولیت نظارت بر حُسن انجام امور در حوزه های قضایی استان بر عهده رؤسای دادگستری شهرستان ها است خواستار نظارت حداکثری رؤسا و دادستان های حوزه های قضایی سراسر استان بر زیر مجموعه شد و تصریح کرد: با اعمال مدیریت صحیح و دقیق می توان ضمن برقراری نظم در ارائه خدمات، رضایت عمومی از ارائه خدمت قضایی را به بالاترین سطح افزایش داد.

وی در بازدید سرزده از حوزه قضایی سپیدان بر نظارت دقیق رؤسا و دادستان های حوزه های قضایی و قضات بر عملکرد کارکنان و رعایت ضوابط اداری تأکید و خاطر نشان ساخت : لازم است در راستای سیاست های کلان دستگاه قضا ضمن برنامه ریزی در اجرای سند تحول قوه قضائیه؛ قضات و کارکنان دغدغه اجرای دقیق دستورالعمل ها و بخشنامه های ریاست معظم قوه قضائیه حضرت آیت الله رئیسی را داشته باشند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با بیان اینکه انضباط اداری و نظم حاکم بر مجموعه زمینه ارتقاء کیفی خدمت رسانی در دوران تحول قضایی را فراهم می نماید تصریح کرد: نظم بخشی به امور از جمله اقدامات پایه ای و مورد تأکید مدیریت ارشد قضایی استان است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی بر مدیریت منسجم مسئولان قضایی استان، رؤسا و دادستان های حوزه های قضایی استان فارس در خصوص امنیت انتخابات ریاست جمهوری پیش رو نیز تأکید کرد و گفت: لازم است مسئولان قضایی در راستای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی اهتمام لازم را داشته باشند تا انتخابات پیش رو درسایه آرامش هر چه بیشتر برگزار شود.

گفتنی است در این بازدید، رئیس کل دادگستری استان فارس به همراه معاونین و مسئولان قضایی با حضور در شعب دادگستری سپیدان ضمن گفت‌وگو با قضات و کارکنان از نزدیک در جریان رسیدگی به پرونده‌های مطروحه قرار گرفتند و مسائل و مشکلات موجود، امکانات فیزیکی و نظم و انضباط اداری را از نزدیک بررسی نموده و با حجت الاسلام والمسلمین موسوی انور امام جمعه شهرستان سپیدان نیز دیدارکرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=19952

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.