• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

اخبار پلیس فارس – ۲۶ فروردین ۹۹

  • کد خبر : 1995
  • 26 فروردین 1399 - 3:44
اخبار پلیس فارس – ۲۶ فروردین ۹۹

دستگیری ۶۱ تن از عاملان تهیه و توزیع مشروبات الکلی تقلبی در فارس فرمانده انتظامی استان گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، تا کنون ۶۱ تن از عاملان اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی دست ساز و تقلبی در سطح استان دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده‌اند. سردار ” رهام بخش حبیبی” در […]

دستگیری ۶۱ تن از عاملان تهیه و توزیع مشروبات الکلی تقلبی در فارس

فرمانده انتظامی استان گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، تا کنون ۶۱ تن از عاملان اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی دست ساز و تقلبی در سطح استان دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

سردار ” رهام بخش حبیبی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی توزیع الکل دست ساز و تقلبی در سطح استان و رواج این باور غلط در برخی از افراد که با خوردن آن می توان در مقابل ویروس کرونا مصون ماند، شناسایی و دستگیری عاملان توزیع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مأموران انتظامی استان موفق شدند تاکنون ۶۱ تن از عاملان اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی دست ساز و تقلبی در سطح استان را دستگیر کنند.

سردار “حبیبی” با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: مصرف مشروبات الکلی برای مصون ماندن از بیماری کرونا هیچ توجیه علمی و عقلی ندارد.

وی گفت: والدین با آگاه سازی فرزندان و جوانان خود از بروز اینگونه موارد پیشگیری کرده و در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه مورد مشکوک، بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب مردم با خادمان خود در مجموعه نیروی انتظامی و تأکید بر برخورد شدید با افراد فرصت طلب و سودجو، تصریح کرد: پلیس حافظ جان، مال و ناموس مردم است و به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا سلامت افراد جامعه به خطر بیفتد.

تشریح جزئیات کشف جسد قاتل فراری/ ۶ فقره قتل در پرونده قاتل

فرمانده انتظامی استان گفت: جسد شرور معروف با ۶ فقره قتل که از سال ۹۱ تحت تعقیب پلیس بود در کوه‌های بخش “ششده” شهرستان فسا کشف شد.  

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “رهام‌بخش حبیبی” در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی اعلام یک فقره پیدایش جسد در کوه‌های بخش “ششده” شهرستان فسا، موضوع شناسایی فرد متوفی در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی و رعایت کامل اصول حفاظتی و امنیتی و صدور دستورات هوشیاری، در محل مذکور حاضر شدند که در بررسی‌های اولیه مشخص شد جسد متوفی در لا به لای سنگ‌های کوهستان به همراه سلاح و مهمات و کوله پشتی دچار فساد نعشی شده است.

سردار “حبیبی” با بیان اینکه جسد متوفی برای سیر مراحل قانونی به پزشک قانونی ارسال شد، گفت: پس از آزمایش DNA، مشخص شد جسد متعلق به شرور و قاتل فراری معروف به “حاجی قنبری” است که از سال ۹۱ تحت تعقیب پلیس بوده و ۶ فقره قتل در سوابق خود دارد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه علت فوت این فرد شرور پس از انجام معاینات دقیق اعلام می‌شود، ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی، خاطر نشان کرد: پلیس با هرگونه ناهنجاری اجتماعی و اخلاقی برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مشکلات امنیتی و انتظامی، مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

باند ۷ نفره فروش دستکش در فضای مجازی دستگیر شدند/ کشف ۲۵ هزار عدد دستکش از مخفیگاه متهمان

جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت: باند ۷ نفره که در شیراز در فضای مجازی اقدام به فروش تجهیزات غیر بهداشتی می‌کردند با ۲۵ هزار عدد دستکش متلاشی شدند.

سرهنگ “یوسف ملک‌زاده” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی شیوع بیماری کرونا و نیاز مردم به تجهیزات پزشکی، مجرمان با تبلیغ و فروش اقلام بهداشتی غیر مجاز و فاقد مجوز بهداشت، منافع مالی زیادی کسب و سلامت شهروندان را به مخاطره می‌اندازند.

سرهنگ “ملک‌زاده”عنوان داشت: کارشناسان پلیس فتا استان با رصد شبانه‌روزی سایت‌های مختلف، باند ۷ نفره که در فضای مجازی در شیراز اقدام به تبلیغ فروش اقلام ضد عفونی کننده و دستکش می‌کردند را شناسایی و در یک عملیات موفق پلیسی آنان را دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان عنوان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲۵ هزار عدد دستکش، ۱۰۰ عدد محلول و ژل ضد عفونی کننده و یک هزار عدد ماسک کشف شد.

سرهنگ “ملک‌زاده” با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: شهروندان در صورت مواجعه با هرگونه فروش دارو و مواد بهداشتی غیر مجاز در فضای مجازی، موضوع را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

کشف ۳۳ کیلو تریاک از خودرو ولکس

فرمانده انتظامی نی‌ریز از دستگیری ۴ قاچاقچی و کشف ۳۳ کیلو تریاک در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ “سیدمحمد یوسفی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی “قطرویه” شهرستان نی ریز در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، به یک سواری ولکس مظنون و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو میزان ۳۳ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در پشت داشبورد جاسازی شده بود کشف و ۴ نفر در این خصوص دستگیر شدند.

سرهنگ “یوسفی” با بیان اینکه متهمان تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و  اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کشف خودرو ۳۰ میلیاردی قاچاق در شیراز

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از توقیف یک خودرو میلیاردی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شیراز خبر داد.

سرهنگ “ابراهیم یگانه” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند یک خودرو پورشه کارین قاچاق در تعمیرگاهی واقع در یکی از خیابان‌های شیراز می‌باشد که رسیدگی به موضوع در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ “یگانه” خاطر نشان کرد: ماموران سریعا ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر و در بازرسی از آن مکان موفق شدند یک دستگاه سواری پورشه کارین قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکی را کشف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه خودرو برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی انتقال داده شد، گفت: برابر نظر کارشناسان مربوطه، ارزش آن، ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

دیدار فرمانده انتظامی استان با خانواده شهید ناجا در فسا

فرمانده انتظامی استان و هیئت همراه با خانواده ستوانیکم شهید “مهرزاد فریدون نژاد” دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این دیدار که رئیس عقیدتی سیاسی استان، فرمانده انتظامی فسا و جمعی دیگر از مسئولین انتظامی نیز حضور داشتند، سردار “رهام‌بخش حبیبی” ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با اهدا لوح  از خانواده آن شهید سرافراز تجلیل کرد.

گفتنی است شهید “مهرزاد فریدون نژاد” در سال ۱۳۷۹ حین درگیری با اشرار مسلح در شهرستان فسا به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پلمب ۲۴ واحد صنفی متخلف در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از اجرای طرح نظارت بر اصناف با محوریت پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد و گفت: در این طرح ۲۴ واحد صنفی پلمب شد.

سرهنگ “محمد عبادی‌نژاد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی کازرون به دنبال شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از خطر ابتلای شهروندان به این ویروس، با هماهنگی مقام قضائی و همراهی نمایندگان شبکه بهداشت و اداره صمت  از ۱۷۶ واحد صنفی بازدید کردند.

وی افزود: در این طرح مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پس از ارزیابی‌های لازم، ۲۴ واحد صنفی را به علت نقض اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا توسط متصدیان و نادیده گرفتن ابلاغیه های صنفی پلمب و به ۱۳ واحد صنفی اخطاریه صادر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر صنوف با محوریت پیشگیری از ویروس کرونا  و به منظور ایجاد فضایی امن برای شهروندان و برخورد با صنوف متخلف صورت می گیرد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۲۳ هزار لیتر شیر غیربهداشتی در نی‌ریز

فرمانده انتظامی نی‌ریز از توقیف یک کامیون و کشف ۲۳ هزار لیتر شیر غیر بهداشتی در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ “سیدمحمد یوسفی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: ماموران  انتظامی ایست و بازرسی “قطرویه” این شهرستان در راستای طرح مبارزه با قاچاق، در حین کنترل خودروهای عبوری به یک کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ “یوسفی” با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، میزان ۲۳ هزار لیتر شیر غیر بهداشتی کشف شد، عنوان داشت: در این خصوص راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۱۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در قیروکارزین

فرمانده انتظامی قیروکارزین گفت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان، ۱۸ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حمیدرضا صالحی فر” در این خصوص گفت: در راستای طرح مبارزه با پدیده شوم قاچاق، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور قیروکارزین- خنج”، به یک دستگاه تریلر مشکوک شدند.

سرهنگ ” صالحی‌‍‌فر” با بیان اینکه در بازرسی صورت گرفته از آن خودرو، ۱۸ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف شد، گفت: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

۵۳ راس دام  قاچاق در دام قانون

فرمانده انتظامی خرمبید گفت: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان یک کامیون متوقف و در بازرسی از آن، ۵۳  رأس گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ “حمید جوکار” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی، به یک کامیون حامل احشام مظنون و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خرمبید با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، تعداد ۵۳ راس گوسفند قاچاق کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ “جوکار” با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش دام‌های قاچاق، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، عنوان داشت: مبارزه با قاچاق دام برای امنیت غذایی جامعه انجام می شود و شهروندان می توانند هرگونه موارد مشکوک را با شماره تلفن ۱۱۰به پلیس اعلام کنند.

واژگونی پراید  با ۲ کشته و مجروح در فارس

رئیس پلیس راه شمالی استان گفت: بر اثر واژگونی سواری پراید در کمربندی شیراز، ۲ نفر کشته مجروح شدند.

سرهنگ “عبدالهاشم دهقانی” در گفت‎وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف فوتی در در کمربندی شیراز، بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ “دهقانی” تصریح کرد: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که یک سواری پراید با ۲ سرنشین در محور مذکور در حرکت بوده که واژگون و بر اثر آن سرنشین در دم فوت و راننده مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه شمالی استان با بیان اینکه کارشناس نداشتن توجه به جلو از جانب راننده را علت وقوع این حادثه اعلام کرد، به سرنشینان عزیز توصیه کرد به وضعیت جسمی و هوشیاری راننده توجه داشته باشند تا بتوانیم از وقوع چنین حوادث مرگبار جلوگیری کنیم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=1995

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.