• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2
​در بازدید معاون مالی اقتصادی شهرداری شیراز از منطقه پنج شیراز مطرح شد

مبنای پروژه های منطقه پنج شیراز بر اساس تحقق هدف انسان محوری است

  • کد خبر : 19264
  • 30 اردیبهشت 1400 - 16:16
مبنای پروژه های منطقه پنج شیراز بر اساس تحقق هدف انسان محوری است
محمد هادی هاشم پور معاون مالی اقتصادی شهرداری شیراز ، دکتر فرود بذرافشان شهردار و معاونین شهرداری منطقه پنج از روند اجرایی پروژه های فعال این منطقه بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید دکتر بذرافشان شهردار منطقه پنج به ارائه گزارشی از روند اجرای احداث ، میزان پیشرفت و زمان بهره برداری از پروژه های در دست اقدام این منطقه پرداخت.
بذرافشان با تاکید بر این مطلب که مبنای تمامی پروژه های این منطقه بر اساس تحقق هدف انسان محوری است، گفت : رسالت این منطقه بر مبنای محرومیت‌زدایی در مناطق کم برخوردار شهری است که در همین راستا طرح های عمرانی متعددی با چشم انداز انسان محوری در توسعه فضاهای شهری و افزایش تعاملات اجتماعی شهروندان تعریف شده است .
شهردار منطقه پنج شیراز در این بازدید به تشریح پروژه پیاده راه سلامت احمدبن موسی (ع) و پروژه پارک ورزش و تفریحات سالم ابوذر غفاری پرداخت و بیان داشت: این دو پروژه بزرگ انسان محور با هدف ایجاد بستری مناسب برای افزایش سطح سلامت و مسیری ایمن برای پیاده روی شهروندان در نظر گرفته شده است.
 وی در ادامه اضافه کرد: پیست موتورسواری بوستان ۵۰ هکتاری مادر به عنوان یک بیست استاندارد با دارا بودن ظرفیت آموزشی و برگزاری مسابقات موتورسواری و تخلیه هیجانات جوانان برنامه ریزی شده است. سرای محله عرفان با رویکرد افزایش تعاملات اجتماعی، ورزشگاه زنده یاد مهران اعتمادی با هدف افزایش فضاهای ورزشی و توزیع عادلانه فضاهای ورزشی در مناطق کم برخوردار و بوستان مطالعه با محوریت فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ایجاد تعاملات اجتماعی در این حوزه پیش بینی شده است .
در پایان این بازدید مهندس هاشم پور معاون مالی اقتصادی شهرداری شیراز با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی دقیق و مدیریت زمانی مناسب و استفاده از تجهیزات مناسب در اجرای پروژه ها گفت: یکی از مهمترین اقدامات در جهت افزایش بهره وری تخصیص به موقع اعتبار به پروژه های شهرداری شیراز است تا به کیفیت و کمیت کار لطمه وارد نشود و بیشترین سطح خدمات رسانی با بهره گیری از امکانات موجود در اختیار شهروندان قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=19264

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.