• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
1
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز:

پروژه‌های انسان‌محور در مناطق کمتر برخوردار، محرک‌های توسعه هستند

  • کد خبر : 19216
  • 20 اردیبهشت 1400 - 15:26
پروژه‌های انسان‌محور در مناطق کمتر برخوردار، محرک‌های توسعه هستند
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز، درباره اجرای پروژه‌های مردم محور در مناطق کمتر برخوردار شیراز گفت: اینگونه پروژه‌ها با عنوان محرک توسعه عمل می‌کنند و در نهایت باعث افزایش کیفیت زندگی در این مناطق می‌شوند.

اسماعیل صالحی با اشاره به برخی پروژه‌های شاخص در حال اجرا توسط شهرداری شیراز عنوان کرد: تقاطع غیرهمسطح مدافعان سلامت که تقاطعی چندسطحی با یک پل چپگرد، یک پل دوربرگردان و یک زیرگذر است، رینگ ترافیکی جدیدی در اتصال بولوار رحمت و بولوار احمدبن موسی (ع) ایجاد می‌کند و بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
صالحی با بیان اینکه پل چپگرد، در خروجی بولوار احمدبن موسی (ع) به سمت میدان کوزه‌گری در حال ساخت است، اظهار داشت: پل دوربرگردان، جایگزین لوپ شبدری غربی پل غدیر که به دلیل تملک زیاد ساخته نشده بود، می‌شود و ترافیک شمال به شرق یعنی بولوار سرداران به سمت میدان الله را برقرار می‌سازد.
به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز زیرگذر در دست احداث نیز پل غدیر و بولوار احمدبن موسی (ع) را به طور مستقیم متصل خواهد کرد.
صالحی همچنین به ایجاد پردیس سینمایی جوان در میدان کوزه‌گری اشاره کرد و هدف از اجرای این طرح را تحقق شعار انسان‌محوری و توزیع عادلانه امکانات شهری دانست که سرلوحه عملکرد شهرداری شیراز است.
او با بیان اینکه این مجموعه بزرگ فرهنگی مجهز به سه سالن سینما، دو سالن VIP، یک سالن تئاتر و یک سالن آمفی تئاتر روباز است، ابراز امیدواری کرد که با بهره‌برداری از این پروژه شاهد شکوفایی استعدادها و ایجاد محیطی شاد و پرنشاط برای مردم در این منطقه از شهر باشیم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=19216

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.