• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز:

آتش‌نشانان شیراز واکسینه می‌شوند

  • کد خبر : 19172
  • 09 اردیبهشت 1400 - 14:53
آتش‌نشانان شیراز واکسینه می‌شوند
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، از آغاز واکسیناسیون آتش‌نشان این کلانشهر از امروز ۹ اردیبهشت ماه خبر داد.

محمدهادی گفت: گروه اول آتش نشانان امروز پنج‌شنبه ۹ اردیبهشت ماه واکسن مقابله با ویروس کرونا دریافت کردند و با برنامه‌ریزی انجام شده کل آتش نشانان شهر شیراز واکسینه خواهند شد.
او افزود: نیروهای آتش‌نشان از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در کشور با ضدعفونی سطح شهر به کمک حافظان و مدافعان سلامت آمدند تا نقش مؤثری را در راه ریشه‌کن شدن این ویروس داشته باشند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز ادامه داد: آتش نشانان به اقتضای شغلشان بیشتر در معرض ابتلای این بیماری بوده و علی رغم مبتلا شدن تعدادی از آنها به بیماری کرونا، با اراده خستگی‌ناپذیر به خدمت رسانی به شهروندان ادامه دادند.
قانع با اشاره به اینکه آتش نشانان نیز در روزهای سخت شیوع ویروس کرونا در کنار کادر درمان حضور مؤثر داشتند، ادامه داد: آتش‌نشانی شیراز از اسفند ماه ۱۳۹۸ در خط مقدم مبارزه با این ویروس حضور پیدا کرده و به عنوان یکی از سازمان‌های فعال در امر ضد عفونی و گندزدایی شهر با در اختیار داشتن تجهیزات و امکانات لازم اقدامات مؤثری را در راستای مقابله با کرونا انجام داده است.
او با تاکید بر حضور فیزیکی آتش نشانان در حوادث مختلف و ارتباط مستقیم با حادثه دیدگان و افراد جامعه، تصریح کرد: در سال ۹۹ علی رغم شیوع گسترده ویروس کرونا آتش نشانان در شهر شیراز به بیش از ۱۳ هزار عملیات اعزام شدند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز عنوان کرد: برای پیشگیری از ابتلای نیروهای آتش نشانی به ویروس کووید ۱۹، از تاریخ ۹ اردیبهشت ماه با تلاش و پیگیری‌های انجام شده و همکاری خوب دانشگاه علوم پزشکی شیراز اقدامات واکسیناسیون پرسنل آتش نشانی انجام شده و طی یک فرآیند برنامه‌ریزی شده کل آتش نشانان شهر شیراز واکسینه خواهند شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=19172

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.