• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9
مهرداد لک زاده مدیر کلینیک ارتوپدی فنی دنا شیراز؛

ارتوتیک مچ پا، متداول‌ترین روش درمان افتادگی مچ پا

  • کد خبر : 18959
  • 13 اردیبهشت 1400 - 7:09
ارتوتیک مچ پا، متداول‌ترین روش درمان افتادگی مچ پا

مهرداد لک زاده مدیر کلینیک ارتوپدی فنی دنا شیراز با بیان اینکه افتادگی مچ پا میلیون‌ها نفر در سراسر جهان را تحت تأثیر قرار می‌دهد، افزود: در افتادگی مچ پا تحرک افراد را محدود می‌کند و به کاهش کیفیت کلی زندگی منجر می‌شود. لک زاده افزود: اختلالات حرکتی مانند افتادگی مچ پا می‌تواند ناامید کننده […]

مهرداد لک زاده مدیر کلینیک ارتوپدی فنی دنا شیراز با بیان اینکه افتادگی مچ پا میلیون‌ها نفر در سراسر جهان را تحت تأثیر قرار می‌دهد، افزود: در افتادگی مچ پا تحرک افراد را محدود می‌کند و به کاهش کیفیت کلی زندگی منجر می‌شود.

لک زاده افزود: اختلالات حرکتی مانند افتادگی مچ پا می‌تواند ناامید کننده و در بعضی مواقع خسته کننده باشد و افرادی که دچار افتادگی پا هستند، در اثر لغزش و افتادن در معرض خطر آسیب دیدگی قرار دارند.

وی ضمن بیان اینکه درمان این عارضه به علت افتادگی پا بستگی دارد،گفت: متداول‌ترین روش درمانی، حمایت از پا با بریس‌های سبک وزن و کفی‌های کفش است که اصطلاحاً ارتوتیک مچ پا نامیده می‌شود.

لک زاده افزود: با وجود این، مدارا کردن با افتادگی مچ پا ضروری نیست، زیرا به لطف بسیاری از روش‌های درمانی مؤثر، امروزه امکان بهبود راه رفتن و افزایش ثبات وجود دارد.


او گفت: کلینیک ارتوپدی فنی دنا در شیراز پس از معاینه دقیق بیمار و انجام عکسبرداری های لازم بهترین برنامه درمانی با رویکرد پلکانی برای رفع عارضه افتادگی مچ پا برای بیماران تجویز می کند و درمان از روش های ساده مانند تجویز اسپلینت مخصوص افتادگی مچ پا آغاز می شود.


مدیر کلینیک ارتوپدی فنی دنا شیراز افزود: در این کلینیک با استفاده از دستگاه های پیشرفته، بهترین نوع اسپلینت برای هر بیمار قالبگیری و ساخته می شود و روش های دیگری که برای درمان دراپ فوت تجویز می شود همانند فیزیوتراپی، ورزش و تحریک الکتریکی است و در صورت نیاز به جراحی، به جراح متخصص ارجاع داده خواهد شد.

کلینیک ارتوپدی فنی دنا شیراز به آدرس شیراز، سی متری سینما سعدی، خیابان ذوالانوار غربی، پلاک ۱۲۳ با شماره های تماس ۰۹۱۷۶۹۵۵۱۳۱ و ۰۷۱۳۲۳۵۵۷۷۲ آماده ارائه مشاوره و خدمات می باشد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=18959

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.