• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
9
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس:

مسئولان در جهت رفع مشکلات رسانه‌ها تلاش کنند

  • کد خبر : 1842
  • 28 فروردین 1399 - 23:01
مسئولان در جهت رفع مشکلات رسانه‌ها تلاش کنند
رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت: مسئولان استانی در برطرف کردن مشکلات رسانه‌ها که از زمان شیوع بیماری کرونا دچار مشکلات جدی شدند، خواست چاره اندیشی کنند.

مصطفی اژدری ضمن قدردانی از تلاش بی وقفه و جهادگرانه اصحاب رسانه فارس، به‌ویژه خبرنگاران و عکاسان خبری در امر اطلاع رسانی دقیق و سریع به مردم در خصوص بیماری کرونا  در کنار جهادگران عرصه سلامت در استان، اظهار داشت: در روز‌هایی که ویروس کرونا سبب شده بسیاری از مشاغل برای حفظ سلامتی و ایمنی مردم تعطیل یا کاهش افراد شاغل را در دستور کار خود دهند، رسانه‌ها در صف اول مجاهدت رسانه‌ای همچنان به اطلاع رسانی اقدام می‌کنند، چرا که خبر و آگاهی تعطیل بردار نیست.

او بیان کرد: اصحاب رسانه در استان از همان روز‌های اولیه شیوع ویروس کرونا در صحنه بودند و به نحو مطلوب به وظیفه خود عمل کردند تا مردم را از پیامد‌های این ویروس آگاه کرده و هشدار‌های لازم را بدهند.

اژدری با تاکید به اینکه مردم پیگیری اخبار را از رسانه‌های اصلی و معتبر دنبال کنند، ادامه داد: در زمان کنونی که اخبار نادرست بسیاری از سوی رسانه‌های فارسی زبان معاند برای ناچیز جلوه دادن اقدامات حوزه بهداشت جمهوری اسلامی در مقابله با کرونا منعکس می‌شود و در این میان نقش رسانه ها بسیار حائز اهمیت است.

رئیس بسیج رسانه فارس در ادامه به توزیع بسته‌های بهداشتی میان اصحاب رسانه استان اشاره کرد و گفت: تا کنون بیش از ۱۵۰ بسته بهداشتی و مایع ضد عفونی کننده، میان اصحاب رسانه توزیع شده است و همچنین ضدعفونی روستا‌ها از دیگر اقدامات انجام شده توسط جهادگران بسیجی در شهرستان‌ها بوده است.

اژدری با اشاره به شعر «بنی آدم اعضای یک پیکرند، که در آفرینش ز یک گوهرند»، «چو عضوی به درد آورد، روزگار دگرعضو‌ها را نماند قرار» از سعدی رحمه الله علیه، گفت: همه ما جدایی از آئین در کشور اعضای یک خانواده هستیم و همه در رنج و درد هم سهیم هستیم.

او از مسئولان محترم استانی در برطرف کردن مشکلات رسانه‌ها که از زمان شیوع بیماری دچار مشکل جدی به ویژه تامین هزینه‌های جاری شدند و همچنین عملیاتی کردن بسته‌های حمایتی برای اصحاب رسانه خواست چاره اندیشی کنند.

اژدری با اشاره به پویش ملی همدلی و مواسات و رزمایش کمک مومنانه، اظهار کرد: در ایامی که ویروس کرونا به نوعی زندگی همه مردم را تحت تاثیر قرار داده،  رسانه ها بر روند اطلاع رسانی در رزمایش کمک مومنانه  همچنان به صورت اقدام جهادی کمک کنند.

رئیس بسیج رسانه فارس در پایان مجددا از تلاش همه رسانه‌ها در انتشار اخبار مرتبط با ویروس کرونا قدردانی و تشکر کرد و گفت: انتظار داریم این احساس مسئولیت همچنان موجب تداوم همکاری‌ها در آگاهی بخشی به شهروندان باشد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=1842

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.