مهندس مسعود طهماسبی با بیان اینکه حسب دستور شهردار شیراز همه مجموعه های شهرداری پاسخگوی مطالبات شهروندان از طریق این سامانه هستند، اظهار داشت : همکاران ما در منطقه سه نیز به صورت برخط پاسخگوی شهروندان بوده و نتایج استعلام ها و درخواستهای آنان پس از بررسی بصورت تماس تلفنی به اطلاع آنان خواهد رسید.
وی افزود : در صورتی که بنا به ضرورت نیاز به مراجعه حضوری شهروندان باشد با رعایت دستور العمل های بهداشتی نوبت دهی حضوری نیز پیش بینی خواهد شد.
شهردار منطقه 3 شیراز ؛
درخواستهای شهروندان از طریق مرکز ۱۳۷ قابل ثبت و پیگیری است
شهردار منطقه سه شیراز از پاسخگویی و بررسی درخواستهای شهروندان از طریق مرکز ١٣٧به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش تردد غیرضروری در شهر خبر داد.
لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=1825
- نویسنده : ساسان یگانه
- خبرنگار : ساسان یگانه (مدیرمسئول)
- سردبیر : ساسان یگانه
- بدون دیدگاه