• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6
شهردار شیراز طی پیامی به مناسبت نوروز؛

آرزو می کنم در سال ۱۴۰۰، شیراز و شیرازی سربلندتر از همیشه باشد

  • کد خبر : 18085
  • 01 فروردین 1400 - 7:51
آرزو می کنم در سال ۱۴۰۰، شیراز و شیرازی سربلندتر از همیشه باشد
شهردار شیراز در پیامی نوروز سال ۱۴۰۰ را به شهروندان تبریک گفت.

به گزارش سحاب پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، در پیام نوروزی مهندس حیدر اسکندرپور آمده است:
«در ابتدا باید نوروز سال ۱۴۰۰ را به همه همشهریان فرهیخته و مهربانم تبریک بگویم و آرزو کنم این سال نقطه عطفی برای همه اتفاقات خوب زندگی شان باشد.
سال ۱۳۹۹ با همه فراز و فرودهایش به پایان رسید و با همه تلخی هایش، کوله باری از تجربه های نو پیش رویمان قرار داد. این سال به همه ما نشان داد در کنار هم بودن و عشق ورزیدن از هر گنجی با ارزش تر است و به هیچ قیمتی نباید آن را از دست داد.
۱۳۹۹ که با شیوع یک ویروس در جهان همراه بود روزهایی را رقم زد که هیچ یک از ما تجربه نکرده بودیم، در ابتدا سردرگم و پریشان بودیم اما زندگی به ما آموخته است که باید ایستاد و ایستادیم . باید از تلاش کم نظیر و همت بلند کادر درمان شهرم که در بهبود حالمان از هیچ فداکاری مضایقه نکرد، قدردانی کنم.
این روزها همیشه چشم به راه هم وطنانی بودیم که خاکِ مشک‌فشانِ شیراز را برای گشت و گذار نوروزی بر می گزیدند اما نوروز ۱۴۰۰ را هم باید به امید روزهای بهتر و تازه شدنِ دیدارها به سر بریم و دعا کنیم در آغاز قرن جدید، شیرازیانِ مهمان نواز بتوانند باز هم میزبان ایرانیان باشند.
در سالی که گذشت به هیچ وجه نگذاشتیم عمران و آبادانی شهر دچار رکود شود. نه اجازه دادیم تورم و تلاطمات بازار در خدمت رسانی و روند پیشرفتِ پروژه ها خللی وارد کند و نه کرونا سد راهمان شود. همکارانم در شهرداری شیراز مردانه ایستادند و با تلاش و برنامه ریزی، شیراز نه تنها در سالِ مشقت بارِ ۹۹ درجا نزد بلکه گام های بلندتری در مسیر توسعه و تعالی برداشت.
از صمیم قلب آرزو می کنم در سال ۱۴۰۰، شیراز و شیرازی سربلندتر از همیشه و از نوروز امسال، لبخند همواره همسایه دیوار به دیوارِ لب های همشهریانم باشد.»

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=18085

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.