• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
7
در راستاي اجراي سياست طرح فاصله گزاري هوشمند اجتماعي صورت گرفت:

تداوم تمدید غیر حضوری کارت های هوشمند رانندگان استان فارس

  • کد خبر : 1802
  • 27 فروردین 1399 - 20:52
تداوم تمدید غیر حضوری کارت های هوشمند رانندگان استان فارس
مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي فارس از ادامه تمديد غيرحضوري كارت هوشمند رانندگان استان فارس به منظور كاهش شيوع بيماري كرونا خبرداد.

به گزارش روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس، مهندس علیرضا سیاهپور با بیان اینکه از شروع شیوع بیماری ویروس کرونا تمدید غیرحضوری کارت هوشمند رانندگان ناوگان حمل و نقل برون شهری آغاز شده اظهار داشت: طی تمهیداتی برای حضور کمتر رانندگان در اداره کل برای پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا، تمدید کارت های هوشمندی که تاریخ انقضا آن ها تمام شده از اوایل اسفند ماه سال گذشته آغاز و در سال جدید نیز ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه ۶۴ هزار و ۶۰۵ کارت هوشمند رانندگان در استان فارس تا کنون صادر گردیده گفت: از اوایل اسفند ماه سال گذشته تا کنون ۴ هزار و ۳۵۴ کارت هوشمند رانندگان به صورت حضوری و غیرحضوری تمدید شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس همچنین در مورد نحوه تمدید غیرحضوری کارت های هوشمند رانندگان گفت: رانندگان گرامی می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.rmto.ir و ورود به قسمت کارت هوشمند و کلیک بر روی آیکون تمدید غیرحضوری با وارد کردن کدملی و شماره کارت هوشمند جهت تمدید اقدام نمایند.
مهندس سیاهپور در ادامه تصریح کرد: کارت سلامت رانندگانی که از تاریخ ۱۰ اسفند ماه ۹۸ باطل گردیده است به مدت دوماه شارژ شده و کارت سلامت رانندگانی که قبل از این تاریخ منقضی شده بایستی جهت تمدید آن حتما توسط مراکز طب کار صورت بگیرد و آخرین قبض پرداختی بیمه توسط بیمه ثبت گردد تا راننده در سیستم بیمه پرداز شده باشد، در غیر این صورت این دسته از رانندگان قادر به تمدید غیرحضوری نمی باشند.
وی با یادآوری الزام اسکن مدارک تمدید توسط رانندگان در سامانه افزود: راننده تا ۴ ماه فرصت دارد تا مدارک تمدید شامل گواهی عدم اعتیاد و اصل گواهی نامه را در سیستم اسکن کنند و نسبت به تمدید کارت سلامت خود در صورت اتمام اقدام نمایند.
براساس این گزارش سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در همین راستا در نظر دارد بخش عمده ای از خدمات خود را به صورت الکترونیکی و غیرحضوری به مراجعه کنندگان و شهروندان ارائه نماید که در این خصوص اقدامات مهمی صورت پذیرفته است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=1802

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.