• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

اجرای ۳۰ وبینار تخصصی داخلی و خارجی در کنگره جهانی «محمد(ص)، پیامبر رحمت»

  • کد خبر : 17992
  • 29 فروردین 1400 - 17:10
اجرای ۳۰ وبینار تخصصی داخلی و خارجی در کنگره جهانی «محمد(ص)، پیامبر رحمت»
دبیر بخش علمی و هنری کنگره جهانی «محمد(ص)، پیامبر رحمت» در آیینه ادب و هنر از برنامه‌ریزی برای اجرای بیش از ۳۰ وبینار تخصصی ایرانی و جهانی درباره این كنگره خبر داد كه تاكنون دو وبینار آن برگزار شده است.

ستار خالدیان، دبیر بخش علمی و هنری کنگره جهانی «محمد(ص)، پیامبر رحمت» در آیینه ادب و هنر امروز، ۲۹ فروردین‌ماه در نشست مجازی خود در جمع خبرنگاران گفت: در بخش هنری، تلاش داشته‌ایم تا از هنرمندان برجسته، فرزانگان و اساتید برجسته دانشگاهی و تجربی برای کارشناسی، داوری و تولید محتوا در رشته‌های در رشته‌های طراحی، خوشنویسی، نقاشیخط، گرافیک و نقاشی و … بهره گیریم.

وی افزود: در بخش خوشنویسی رشته‌های ثلث، نسخ، نستعلیق و شکسته نستعلیق را خواهیم داشت که در رشته نستعلیق و شکسته نستعلیق که رشته‌هایی ایرانی و بومی هستند از اساتید برجسته ایرانی و در دیگر رشته‌ها از اساتید شناخته شده کشوری و جهانی به ویژه جهان اسلام، بهره خواهیم گرفت.

خالدیان ادامه داد: بر آن هستیم تا آثار برگزیده را در کنار دیگر آثار اساتید برجسته نخست بر بستر مجازی و اگر زمینه فراهم شود به‌صورت حضوری به نمایش بگذاریم و سپس برای نگه‌داری، آن‌ها را به موزه آستان شاهچراغ بفرستیم.

وی تأکید بر جایگاه پیامبر اسلام(ص) را از ویژگی‌ها این کنگره دانست که کمتر به آن پرداخته شده است و بیان کرد: بیش از ۳۰ وبینار تخصصی ایرانی و جهانی درباره کنگره، برنامه‌ریزی شده است که تاکنون دو وبینار جهانی آن برگزار شده است که متن این سخنرانی‌ها که بیشتر سخنران‌های آن از اساتید برجسته به شمار می‌آیند، منتشر خواهد شد.

دبیر بخش عللمی و هنری کنگره جهانی «محمد(ص)، پیامبر رحمت» در آیینه ادب و هنر همچنین با اشاره به اینکه برخی از سخنرانان این کنگره، در کمتر همایش و کنگره‌ای سخن می‌گویند و با گفت‌وگوهایی که انجام شده است، در این کنگره سخنرانی می‌کنند، افزود: یکی دیگر از ویژگی‌های این کنگره، تعداد بسیار زیاد اندیشمندان، فرهیختگان، فرزانگان و اساتید هنری جهان اسلامی است که در کمتر همایش و کنگره، به چشم می‌آید.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=17992

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.