• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

مصوبات یکصد و بیست و نهمین جلسه صحن شورای شهر شیراز

  • کد خبر : 1781
  • 27 فروردین 1399 - 19:52
مصوبات یکصد و بیست و نهمین جلسه صحن شورای شهر شیراز
یکصد و بیست و نهمین جلسه علنی شورای شهر شیراز با بررسی 10 طرح و لایحه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز در یکصد و بیست و نهمین جلسه علنی شورا، طرح سیاست‌های تشویقی و توسعه زیرساخت گردشگری تصویب و با الحاق یک تبصره مقرر شد پلاک‌هایی که با رعایت ضوابط شهرسازی دارای بیش از یک سطح پارکینگ، انباری و مشاعات هستند صرفاً سطح بزرگتر جز زیربنای ناخالص ملاک عمل قرار گیرد.

لایحه شهرداری شیراز، درخصوص پرداخت مبلغ یک میلیارد و صد و هشتاد و چهار میلیون و پانصد هزار ریال جهت هزینه‌های مراسم‌ها و نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر نیز در این جلسه مطرح و مقرر شد موضوع جهت بررسی مجدد به کمیسیون برنامه و بودجه ، امورحقوقی و املاک شورا بازگردانده شود.

طرح دوفوریتی پرداخت حق‌الجلسات فوق العاده به اعضای کمیسیون‌های مناقصه، مزایده و حراج آیین‌نامه مالی شهرداری دیگر دستور این جلسه بود که دوفوریت طرح تصویب شد.

کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورا، طرح آیین‌نامه استقرار موقت مدارس غیردولتی و مهدکودک‌های شهر شیراز را در این جلسه مطرح کردند که مورد موافقت اعضا قرار گرفت و به تصویب رسید.

لایحه شهرداری درخصوص آیین‌نامه اجرایی نحوه ارائه خدمات به نام ‌آوران و مشاهیر در بهشت احمدی، موضوع دیگر جلسه بود که در دستور کار قرار گرفت و تبصره ماده ۲۶ آیین نامه واگذاری امتیاز قبور آرامستان بهشت احمدی و بهای خدمات کفن و دفن و قبر مصوب شد.

دیگر دستور جلسه یکصد و بیست و نهم طرح جمعی از اعضای محترم شورا، درخصوص واگذاری بهره برداری از پایانه‌های برون شهری به بخش خصوصی بود که به تصویب رسید و شهرداری موظف شد تا پایان شهریور ماه، کلیه امور خدماتی مرتبط با بهره برداری حداقل یکی از پایانه های مسافربری برون شهری فعال در شهر شیراز را با رعایت قوانین و مقررات واگذار کند.

طرح یک فوریتی الزام شهرداری به اخذ مبلغی از اراضی واگذاری با حفظ مالکیت تحت عنوان اجاره به دلیل تقاضای طراحان مسترد و بایگانی شد.

سه دستور کار پایانی این جلسه لوایح شهرداری شیراز درخصوص مساعدت به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به مبلغ ششصد میلیون ریال، اخذ مجوز اجرای پروژه‌های مجتمع مسکونی – تجاری گلستان از طریق سرمایه گذاری به روش مشارکت مدنی و اخذ مجوز اجرای پروژه‌های پارک ۵۷ هکتاری وحدت از طریق سرمایه گذاری بود که به تصویب رسید.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=1781

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.