• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5
مدیر ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس؛

تشریح برنامه های کانون های مساجد استان فارس در میدان مقابله با کرونا

  • کد خبر : 1775
  • 27 فروردین 1399 - 19:48
تشریح برنامه های کانون های مساجد استان فارس در میدان مقابله با کرونا

مدیر ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس گفت: بیش از یک هزار و ۲۰۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فارس از زمان اعلام ورود ویروس کرونا به کشور همگام با مدافعان سلامت در میدان مبارزه حضور جدی و فعال دارند. به گزارش روابط عمومی ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، حجت الاسلام […]

مدیر ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس گفت: بیش از یک هزار و ۲۰۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فارس از زمان اعلام ورود ویروس کرونا به کشور همگام با مدافعان سلامت در میدان مبارزه حضور جدی و فعال دارند.

به گزارش روابط عمومی ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، حجت الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس امروز (۲۷فروردین) با تشریح برنامه های کانون های مساجد استان فارس در میدان مقابله با کرونا، گفت: از زمان اعلام ورود ویروس کرونا به کشور گروه های جهادی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس تشکیل شده است که اجرای برنامه ها را با رعایت نکات بهداشتی بر عهده دارند و ضدعفونی کردن مساجد، معابر و منازل با همکاری پایگاه های بسیج و همچنین تولید  و توزیع ماسک و دستکش یکبار مصرف در صدر برنامه ها قرار دارد.

وی تهیه و توزیع بسته های معیشتی ویژه نیازمندان از طریق جلب کمک های خیرین و مردمی را از دیگر برنامه ها برشمرد و افزود: این بسته ها شامل اقلام ضروری از مواد غذایی و بهداشتی است و به ویژه در اعیاد شعبانیه به نیازمندان و اقشار محروم با توجه به شرایط اقتصادی پیش آمده کنونی اهدا شده است.

حجت الاسلام امیدی همچنین ادامه داد: گروه های جهادی کانون های مساجد در مبادی و خروجی برخی شهرستان ها و به ویژه روستا ها با کمک نیروهای انتظامی و دستگاه تب سنج سرنشینان خودرو ها را از نظر سلامتی کنترل و غربالگری می کنند.

مدیر ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با تاکید بر اینکه برنامه های تجمعی کانون های فرهنگی و هنری در مساجد از پنجم اسفندماه طبق مصوبه شورای سلامت استان لغو شده است، گفت: اجرای برنامه های کانون ها به فضای مجازی منتقل شده است و در رشته های مذهبی، قرآنی، فرهنگی و هنری در حال اجراست که از آن جمله می توان به برگزاری مسابقات کتابخوانی، هنری و اجرای جشن ها و محافل قرآنی در فضای مجازی به ویژه در اعیاد شعبانیه اشاره کرد.

حجت الاسلام امیدی همچنین خاطرنشان کرد: برخی از کانون های فرهنگی هنری مساجد از طریق صحبت کردن و رایزنی با مالکان مغازه ها و منازل نسبت به پیگیری بخشش اجاره بها اقدام کرده اند.

وی با اشاره به اجرای طرح سفارش خرید و تحویل اجناس ضروری شهروندان توسط اعضای کانون های مساجد به صورت رایگان درب منازل به منظور پیشگیری از تجمع افراد در فروشگاه ها، تاکید کرد: همه اقدامات جهادی کانون های فرهنگی و هنری مساجد تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا به یاری خدا ادامه دارد و ان شاء الله کرونا را با همت و اراده با لطف پروردگار شکست خواهیم داد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=1775

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.